Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 439 576,63 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 197,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Дмитро КОВАЛЬ |
| Телефон: | +380567565208 |
| E-mail: | dimabmw29121980@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ФОП "ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, передбачених Додатком 2 до тендерної документації. На виконання вимоги «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» необхідно надати: Інформаційну довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, складену у довільній формі, про наявність: - виробничих споруд (за якою адресою та кількість); - комп'ютерного діагностичного обладнання, програмного забезпечення; - професійних та спеціалізованих інструментів для ремонту та обслуговування транспортних засобів; - електричних або гідравлічних підйомників; - дільниці по ремонту електрообладнання; - наявність закритої території, яка охороняється, для можливості розміщення транспортних засобів Замовника. В переліку споруд, засобів, обладнання учасник зазначає їх кількість та власне чи орендоване. У разі орендованого, надається копія чинного договору оренди з суб`єктом господарювання у якого це орендується. На виконання зазначеної вимоги Учасник в тендерній пропозиції надав наступні документи: - Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.07.2025 № 2; - Сканкопію договору суборенди нежитлового приміщення від 01.03.2025 № 4 укладеного з ПАТ «ДІАМАНТ» та акт прийому-передачі в суборенду приміщення до договору суборенди нежитлового приміщення № 4 від 01.03.2025; - Сканкопію договору безоплатного користування нерухомим майном від 23.04.2020 № 2304/20 укладеного з ФОП «Щербак Дмитро Олександрович», Додаткову угоду від 01.01.2024 № 1, копію Витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 01.09.2006 № 11705937 виданий КП «Криворізьке бюро технічної інвентаризації» та копію Договору купівлі-продажу комплексу будівель від 09.09.2003 ВАО № 403922; - Сканкопію договору оренди обладнання від 01.11.2023 № 1/112023 укладеного з ФОП «Ульянов Сергій Миколайович», Акт прийому-передачі обладнання в оренду від 01.11.2023 та Додаток № 1 від 03.01.2025 до договору оренди обладнання № 1/112023 від 01.11.2023; - Сканкопію договору оренди обладнання від 01.02.2024 № 59830 укладеного з ТОВ «Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал», Акт прийому-передачі в оренду обладнання до договору оренди обладнання від 01.02.2024, Додаткову угоду від 01.02.2024 до договору оренди обладнання № 59830 від 01.02.2024 та Додаткову угоду від 31.12.2024 до договору оренди обладнання № 59830 від 01.02.2024. Проте, в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.07.2025 № 2 зазначено не коректно інформацію стосовно адреси виробничих та відсутня інформація щодо їх кількості, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, передбачених Додатком 2 до тендерної документації. На виконання вимоги «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» необхідно надати: Інформаційну довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, складену у довільній формі, про наявність: - виробничих споруд (за якою адресою та кількість); - комп'ютерного діагностичного обладнання, програмного забезпечення; - професійних та спеціалізованих інструментів для ремонту та обслуговування транспортних засобів; - електричних або гідравлічних підйомників; - дільниці по ремонту електрообладнання; - наявність закритої території, яка охороняється, для можливості розміщення транспортних засобів Замовника. В переліку споруд, засобів, обладнання учасник зазначає їх кількість та власне чи орендоване. У разі орендованого, надається копія чинного договору оренди з суб`єктом господарювання у якого це орендується. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.