Закупівлю оголошено - 04-02-2025, 16:11. Дата останніх змін - 04-02-2025, 16:11

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-02-04-014523-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради" від 2/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-04-014523-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-04-017501-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 16:11
по 07-02-2025, 08:00

Постачання Товару здійснюється автотранспортом Постачальника. Постачання товару здійснюється один раз на тиждень відповідно до заявки замовника, отриманої в день, що передує поставці Товару Замовнику. Доставка (перевезення) та розвантаження Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Строк поставки – до 30 квітня 2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
51000
51 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
ЄДРПОУ:01989160 Досьє YouControl
Контактна особа:Валентина Ясинська
Телефон:+380688502860
E-mail:crl_buy@ukr.net
Місцезнаходження:
52500, Україна, Дніпропетровська область,м. Синельникове, вул. Миру, буд. 52
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

1 500
кілограм
52500 , Україна , Дніпропетровська область , вул. Миру, 52, м.Синельникове , вул. Миру, 52, ,
по 30-04-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна04-02-2025, 16:08
Термін збиранняпізняАктивна04-02-2025, 16:08
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна04-02-2025, 16:08
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 16:11:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 16:08:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 14 календарних днів з моменту отримання Товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі надходження фінансування.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ