Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 19 травня 2025 року №58. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт тимчасово виконуючого обов’язки заступника начальника Головного управління ДСНС України у Вінницькій області Світлишина Д.В. №Р-2942/47 від 05.08.2025 року. Мова тендерної пропозиції учасників - українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 046 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38635397 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vn.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Вікторія Середенко |
| Телефон: | +380432326468 |
| E-mail: | v.seredenko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21021, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи, а саме: «Листи-відгуки.pdf»; «Аналогічні договори.pdf», у форматі сканованих копій документів без застосування до них електронного підпису (організації) або без оформлення належним чином, а саме: відмітки про засвідчення копії документа, яка складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронних документів із накладанням електронного підпису (організації) або оформлення документів (матеріалів та інформації) належним чином— пункт 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документи, а саме: «Листи-відгуки.pdf»; «Аналогічні договори.pdf», у відповідності до вимог тендерної документації Замовника: якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.