| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 159 973,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 799,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник надав інформацію кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (файл «03_Статут_Код», сторінка 24), але вказаний код не до Статуту який є установчим документом Учасника. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник у складі пропозиції повинен надати: ...«2. Надати посилання на сайт виробника, чи офіційного дистриб’ютора в Україні для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару.» Встановлено, що Учасник надав посилання на сайт виробника (файл «14_Відповідність тех.вимогам»), але на сайті за наданим посиланням технічні характеристики продукту недоступні українською мовою та не має можливості підтвердити деякі технічні характеристики, а саме: Екран: Тип екрану: IPS Частота оновлення екрану, не менше: 60 Гц Підключення/роз’єми: не менше 1 x USB Type-C (USB 3.2 Gen 1) не менше 2 x USB 3.2 Gen 1 Type-A не менше 1 x HDMI 1.4 1 x 3.5mm комбінований аудіороз'єм Камера: Роздільна здатність камери: не менше 1,0 Мп Клавіатура/тачпад: Українська розкладка Підсвітка клавіатури Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару та країну походження товару).» Встановлено, що Учасник надав цінову пропозицію №11/05 від 09 червня 2025р., але в розділі «Відомості про підприємство» не вказав повне найменування Учасника. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару та країну походження товару).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих. № 4/11 від 07.05.2025 р. (файл «Додаток_2_Цінова пропозиція_Ноутбук»), але не заповнив розділ «Відомості про підприємство». «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку, Вих. № 4/2 від 07.05.2025 р. (файл «інф. довідка про учасника за формою»), але у наданій довідці відсутні банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО). Також не вірно вказаний термін ведення господарської діяльності. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю, Учасник у складі пропозиції повинен надати: «2. Надати посилання на сайт виробника, чи офіційного дистриб’ютора в Україні для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару.» Встановлено, що Учасник надав документ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Вих. № 4/10 від 07.05.2025 р. (файл «Додаток_1_Технічні вимоги_Ноутбук») у якому серед іншого надане посилання на офіційного дистриб’ютора в Україні для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару: https://erc.ua/ware/378044-hp-notebook-255-g10-15-6-fhd-ips-ag-amd-r5-7530u-8gb-f512gb-umawin11p-silver/, але за цім посиланням знаходиться сторінка з інформацією про модель ноутбука Артикул: 9G8F6ES, а Замовником вимагається модель ноутбука Артикул: 9G8F5ES. «3. Учасник для підтвердження гарантійного та після гарантійного обслуговування повинен надати лист з підтвердженням гарантійних зобов’язань, підтвердженням наявності сервісної підтримки на території України, вказанням адреси та контактів (електронна адреса, телефон) сервісних центрів на території України.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, Вих. № 4/12 від 11.05.2025 р., але в ньому відсутнє підтвердження гарантійних зобов’язань. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.