Закупівлю оголошено - 28-01-2025, 13:44. Дата останніх змін - 28-01-2025, 13:44

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-28-010158-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Хорольський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю від 1/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-28-010158-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-10-002063-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 13:44
по 31-01-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
81000
81 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Хорольський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю
ЄДРПОУ:03189179 Досьє YouControl
Сайт:https://khorolskyy-internat.pl.ua
Контактна особа:Діана Бойко
Телефон:+380536233447
E-mail:khoroldominternat@i.ua
Місцезнаходження:
37800, Україна, Полтавська область,Лубенський район, м. Хорол, вул. Василя Маковського, буд. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

3 000
кілограм
37800 , Україна , Полтавська область , м.Хорол , вул. В. Маковського,1 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна28-01-2025, 13:43
Термін збиранняпізняАктивна28-01-2025, 13:43
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна28-01-2025, 13:43
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 13:44:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-01-2025, 13:43:06
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ