Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 280 953,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 72 809,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 43427067 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковш Норберт Федорович |
| Телефон: | 380681977059 |
| E-mail: | DP_SMAD_UO@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 88008, Україна, Закарпатська область,Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
13 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 19.03.2025 №19/03-1 в рядках 2,3,4,5 невірно зазначено «Оренда» у стовбці «Зазначення приналежності». У листі-поясненні від 24.02.25 номер 24/02-2 не зазначені ці машини/механізми/транспортні засоби; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі), учасник надає довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для надання послуг(виконання робіт)Учасник повинен надати посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг(виконання робіт); посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів)до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)….; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виправлену довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та відповідний лист-пояснення про ненадання посвідчених відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів);
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.