Постачальник протягом одного робочого дня з дня отримання рознарядки (заявки) покупця на поставку партії товару поставляє покупцю партію товару відповідно до наданої покупцем рознарядки (заявки). Постачання товару здійснюється протягом січня– грудня 2025 року 1 раз на тиждень з 8:00 год. до 12:00 год. відповідно до заявки об’єктів Замовника з можливістю внесення коригування за потребою. Товар постачається транспортом постачальника та за рахунок постачальника.. При прийомі продуктів харчування постачальник надає документи, які засвідчують якість та безпеку продукції. Товар повинен бути розфасований відповідно до кожної заявки. Доставка товару здійснюється за адресами закладів дошкільної освіти відділу освіти Чернівецької селищної ради згідно додатка 2 договору. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості, протягом тридцяти календарних днів.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 45 071 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Відділ освіти Чернівецької селищної ради |
ЄДРПОУ: | 44077622 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рудик Юлія Петрівна |
Телефон: | +380685129958 |
E-mail: | info@chernivci-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 24100, Україна, Вінницька область,Могилів - Подільський район, вул.Вінницька ,3 |
0 |