Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 202 710,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 027,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01992156 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Каріна Шемейко |
| Телефон: | +380668222064 |
| E-mail: | zakupkikarina@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Шановний учасник ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович (Далі-Учасник) повідомляю про невідповідність вимогам Додатку 1 до тендерної документації, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-31-005911-a Закупівля на prozorro.gov.ua: ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Формалін, орто-ксилол, спирт ізопропіловий, кріо-спрей, код ДК 021: 2015: 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 6.5. , РОЗДІЛ 6. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації: - Пункт 6.5. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі- інформацію про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Мінрозвитку від 28.02.2025 № 376 "Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 березня 2025 року за № 380/43786 (зі змінами). У разі, якщо місцезнаходження учасника (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано гарантійний лист Вих № 032/050825 від 05.08.2025, у невідповідності до вимог чинного законодавства та вимог пункту 6.5. Розділу 6, Додатку 1 до тендерної пропозиції, замовника. Учасником не вірно зазначено Наказ Мінрозвитку. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати учаснику згідно вимог пункту 6.5. Розділу 6. Довідку в довільній формі- інформацію про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Мінрозвитку від 28.02.2025 № 376 "Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 березня 2025 року за № 380/43786 (зі змінами). У разі, якщо місцезнаходження учасника (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛ 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Кваліфікаційні критерії. Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: - Пункт 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Додатку 1 до тендерної документації. 2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Підпункт: 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні або інші документи передбаченні при поставці вказаного товару), Або лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відгук (відгуки) повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, реквізити аналогічного договору. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником допущено невідповідність у документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтверженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 до тендерної Документації: на підтвердження даної вимоги Учасником надано аналогічний Договір поставки №183 від 28.06.2023р. Згідно наданого договору підтверджуючим документом на поставку товару є накладна на товар відповідно до п.4.3. Договору. 2.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: До договору поставки №183 від 28.06.2023р. на підтвердження пункту вимоги підпункту 1.1.3. пункту 1.1. Додатку 1 надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні або інші документи передбаченні при поставці вказаного товару), Або лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відгук (відгуки) повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, реквізити аналогічного договору. *Примітка: Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строк (протягом 24 годин), визначений Особливостями надати документи, що відповідають вимогам Тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.