Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 277 124,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 771,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44259125 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Молдожонова |
| Телефон: | +380977779658 |
| E-mail: | bl44259125@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 16500, Україна, Чернігівська область,місто Бахмач, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 2 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Для усунення невідповідності, відповідно до вимог у Додатку 1 підпункту 1.2.2. пункту 1.2. Розділу 1 Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» для документального підтвердження необхідно додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), Учаснику необхідно додати документи на працівників: - Косигіна Ігоря Анатолійовича, електрозварника; - документ на призначення директора Косигіна Олександра Анатолійовича; - пояснення стосовно Майського Євгена Григоровича, а саме: у довідці зазначено, що він технічний директор, а у договорі ЦПД №25/04-01 від 25.04.2025 р. інженер будівельник, який надає послуги з технагляду). 2. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) Учасником надано документ про Технічні характеристики, щодо товару MASTER 40/165, в яких зазначений Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-3/11269 від 22.05.2020, але ж до тендерної пропозиції Учасник підвантажує Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №2025/04/2677 від 05.06.2025. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати пояснення та відповідні документи для підтвердження технічних характеристик. 3. Для усунення невідповідності, відповідно до вимог у Додатку 1 підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу 1 Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» для документального підтвердження необхідно додати документ: Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасник надає довідку про наявність обладнання та наявність матеріально-технічної бази, але зазначає в ній: Додаток 7 до Тендерної документації, але ж це Додаток 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати довідку про наявність обладнання з зазначенням вірного додатка, а саме: Додаток 1 до Тендерної документації..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.