Закупівлю оголошено - 17-09-2024, 10:01. Дата останніх змін - 17-09-2024, 10:01

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Державна закупівля - UA-2024-09-17-002100-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 31 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" від 9/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-17-002100-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-17-002407-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-09-2024, 10:01
по 20-09-2024, 00:00

Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
29250
29 250,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 31 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:26243987 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Дацюк
Телефон:+380432533091, +380432570887
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21018, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 23
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

1500
кілограм
21018 , Україна , Вінницька область , м.Вінниця , вулиця Радіона Скалецького, 23 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 178504-03210000-619620-40996564
Ідентифікатор реєстру: 04c25e5604a84aa6bcba688eb48792ba
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
393e354f6c394bd28e5de09c1cd8a3dbВідповідність ДСТУ 9221Так
83aa50e967394e7da87f2dda8e9523daТермін збиранняпізня
3cd5dea1c7db4b7ca3c0ede026e9d865Класперший
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-09-2024, 10:01:49
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-09-2024, 10:01:09
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
90
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ