Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2024, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 482 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 410 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Місюкевич Віталій Федорович |
| Телефон: | 380502500892 |
| E-mail: | MISYUKEVYCH-VF@UKRPOSHTA.UA |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Жулківська Тетяна Степанівна повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - В складі тендерної пропозиції подано Довідка на відповідність кваліфікаційному критерію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «довідка про досвід . doc.pdf»), в якій встановлено не відповідність вимогам пп. 1.1.1 п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: не зазначено строку дії договору та площі приміщень, на яких надавались послуги 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пп. 1.1.1. п.1 Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Оновлена Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; строку дії договору; площі приміщень, на яких надавались послуги; - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надані послуги з прибирання приміщень та/або території на об’єкті та/або об’єктах загальною площею прибирання не менше 3000 м² та строком дії договору не менше 6 місяців на момент подачі пропозиції. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.