| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 060 550 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 302,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3115 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 44849762 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Хижняк |
| Телефон: | +380635130336 |
| E-mail: | i.khyzhniak@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
«Підчас розгляду пропозиції учасника були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 12 пункту 14.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товару Плита П6в, стакан Ф6 за кодом: ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (44114250-9 «Бетонні плити»; 44114200-4 «Бетонні вироби») (далі – Оголошення) Учасник в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше 1 (одного). Виконаним вважається договір, згідно якого Постачальником було виконано всіх взяті на себе зобов’язання. Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару за кодом класифікатора - ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали». не менше 1 копії кожного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 1 (одного) договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником у складі його пропозиції не було надано копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 1 (одного) договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2. Відповідно до підпункту 13. пункту 14.6 Оголошення Учасник в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції має надати: Гарантійний лист в довільній формі про можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, партіями згідно Заявок Замовника у термін 10 робочих днів від дати заявки. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасником у складі його пропозиції не було надано вище вказаного гарантійного листа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.