Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону та Особливостей, однак є обов’язковими для застосування у цьому тендері
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 34 835 963 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 174 179,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 174 179,82 UAH |
| Замовник: | ЛАНОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04396288 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://lanmisto.gov.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Ярмолюк |
| Телефон: | +380675980051 |
| E-mail: | yarmoltp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 47400, Україна, Тернопільська область,м. Ланівці, вул. Незалежності, 34 |
8 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: Лановецька міська рада. 2. Ідентифікаційний код: 04396288 3. Місцезнаходження замовника: Україна, 47402, Тернопільська обл., Кременецький район, м. Ланівці, вул. Незалежності, буд. 34. 4. Предмет закупівлі: Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»). 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-14-014337-a 6. Найменування учасника ТОВ "Компанія Барбакан". 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції, зважаючи на, зокрема, складність та специфіку закупівлі та доцільність одержання інформації, що може бути суттєвою при визначенні переможця процедури закупівлі: - необхідність детального аналізу спеціалістами замовника технічної частини тендерної пропозиції учасника (враховуючи рекомендації робочої групи замовника для розгляду тендерних пропозицій); - необхідність звернення до відповідного державного органу чи організації по підтвердження інформації, наданої учасником у тендерній пропозиції щодо її достовірності (відповідно до абзацу першого частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції); - необхідність застосування для цього тендеру певних додаткових обов'язкових умов (відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель; - тощо. 8. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 27.06.2025 року № 64.
Вимога про усунення невідповідностей Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Компанія Барбакан" (далі-Учасник) в процедурі відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей за предметом закупівлі Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-14-014337-a (далі — Закупівля), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу III тендерної документації учасником торгів ТОВ "Компанія Барбакан" розроблено свою цінову пропозицію відповідно до Додатку 5, складовою якої є Підсумкова відомість ресурсів (сторінка 65 файлу пропозиції "кваліфікація Ланівці кошторисна частина") в якій зазначено плановане використання "Будівельних машин і механізмів" та "Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат". Зазначено, що підрядник планує використовувати, зокрема, баштові крани, трактори на гусеничному ходу, підіймачі щоглові, агрегати зварювальні з бензиновим двигуном, перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А і т.д. Однак Довідка за формою Додатка 2.1. не містить інформації, що посвідчує право користування зазначених будівельних машин і механізмів. На підтвердження вимог тендерної документації Учасник повинен подати інформацію та/або документ/документи, що посвідчує/ють право користування будівельних машин і механізмів, зазначених в Підсумковій відомості ресурсів і, відповідно, не відображених в Довідці за формою Додатка 2.1. 2. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу III тендерної документації Учасник торгів ТОВ "Компанія Барбакан" надав Довідку за формою Додатка 2.2, де в колонці «Стаж роботи за спеціальністю» стаж вказано без зазначення «роки» чи «місяці», а тому не зрозуміло який саме стаж роботи вказав Учасник. На підтвердження вимог тендерної документації учасник повинен подати оновлену довідку за формою, наведеною у Додатку 2.2. із зазначенням загального стажу роботи працівників в роках/місяцях. 3. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу III тендерної документації Довідка, підготовлена Учасником торгів ТОВ "Компанія Барбакан" за формою, наведеною у Додатку 2.2, повинна містити інформацію про наявність, зокрема, такого персоналу: - cпеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці - щонайменше 1 рік загального досвіду. Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження інформації, наведеної в довідці, Учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання Учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт (посадові інструкції, копії трудових книжок тощо). Просимо усунути зазначені невідповідності. У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постаново. КМУ від 12.10.2022р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Беручи до уваги вищезазначені виявлені невідповідності в документах, що подані Учасником процедури, Учасник повинен виправити свою тендерну пропозицію і подати у встановлений законодавством строк, щоб вона відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: Лановецька міська рада. 2. Ідентифікаційний код: 04396288 3. Місцезнаходження замовника: Україна, 47402, Тернопільська обл., Кременецький район, м. Ланівці, вул. Незалежності, буд. 34. 4. Предмет закупівлі: Капітальний ремонт нежитлової будівлі КНП "Лановецька міська лікарня" з впровадженням енергоефективних заходів та термомодернізації за адресою: вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Тернопільської області (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»). 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-14-014337-a 6. Найменування учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"". 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції, зважаючи на, зокрема, складність та специфіку закупівлі та доцільність одержання інформації, що може бути суттєвою при визначенні переможця процедури закупівлі: - необхідність детального аналізу спеціалістами замовника технічної частини тендерної пропозиції учасника (враховуючи рекомендації робочої групи замовника для розгляду тендерних пропозицій); - необхідність звернення до відповідного державного органу чи організації по підтвердження інформації, наданої учасником у тендерній пропозиції щодо її достовірності (відповідно до абзацу першого частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції); - необхідність застосування для цього тендеру певних додаткових обов'язкових умов (відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель; - тощо. 8. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 12.06.2025 року № 56.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.