Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 153 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 530 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ""Луцькводоканал"" |
| ЄДРПОУ: | 03339489 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://Vd.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Наталія Пасічник |
| Телефон: | +380673344480 |
| E-mail: | vdzakypku@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
2 |
ПРОТОКОЛ № 74 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 10:00 год. 14.04.2025р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника – ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"", яка визначена найбільш економічно вигідною по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки), (далі - Закупівля). Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-03-27-011007-a 1. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки), є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів 2. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей, є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника - ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"", яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Н.О. Пасічник
ПРОТОКОЛ № 75 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 15 00 год. 15.04.2025 р. ПРИСУТНІ: Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про усунення невідповідностей в документах учасника ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: ID: UA-2025-03-27-011007-a 1. На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки), яка за результатом аукціону є найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки), та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель , було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема відсутні: наступні документи: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, надані документи не відповідають вимогам тендерної документації, зокрема, розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (зміст і спосіб подання тендерної пропозиції)» передбачає, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано довідки у вигляді електронних документів, без накладення КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” , п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИЛА: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки). 2) Вимагати від ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей), - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - довідки згідно Додатку №7 тендерної документації, які були надані у складі тендерної пропозиції у вигляді електронних документів, надати окремими файлами з накладення КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо, а саме: - довідка у довільної форми, яка повинна містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), суму, номер та дату договору, найменування контрагента та предмет договору; - довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у Учасника, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем і укладання з ним Договору, виконати договірні умови. - довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем і укладання з ним Договору, виконати договірні умови. - гарантійний лист, складений у довільній формі про те, що послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) повинні надаватись учасником (виконавцем) з дотриманням діючого законодавства України, в т.ч. згідно з Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014р. № 1314-VII із змінами, Наказом № 193 від 08.02.2016р. «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів». - лист в довільній формі із зазначенням переліку власного або орендованого обладнання, яке будуть використовуватись для надання послуг, із зазначенням заводського/серійного номера установки; - у випадку якщо послуги будуть надаватися орендованим обладнанням – копії договорів оренди. - довідку про Учасника із зазначенням контактної особи та засобів її зв'язку (телефон e-mail тощо). - довідку в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». - Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України); Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» - Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» - гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, яка надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною; - довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. - інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію. - довідку у довільній формі про наявність/відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншого установчого документу) органів управління учасника на укладання договорів та/або відповідно до Закону про “Товариства з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю” від 06.02.2018р. № 2275-VIII, відповідно до законодавства України, обов'язково надається копія рішення учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (згоди на вчинення правочину) / рішення про вчинення значного правочину Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.