Закупівлю оголошено - 14-10-2024, 15:53. Дата останніх змін - 14-10-2024, 15:53

«код ДК 021:2015 – 15850000-1 – Макаронні вироби»

«код ДК 021:2015 – 15850000-1 – Макаронні вироби»... Державна закупівля - UA-2024-10-14-011481-a «код ДК 021:2015 – 15850000-1 – Макаронні вироби» від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ від 10/14/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-14-011481-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-14-013897-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-10-2024, 15:53
по 17-10-2024, 15:22

ОПЛАТА: Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. ПОСТАВКА: - Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Поставка товару проводиться згідно заявок Замовника по закладах. Поставка товару здійснюється дрібнити партіями у кількості та асортименті згідно заявок Замовника та графіку поставки, а саме до 14:00 год. (крім вихідних та святкових днів) та передається уповноваженому представнику. Строк поставки – до 31.12.2024 року. Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору, має санітарний паспорт. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. У разі отримання Замовником неякісного товару та недотримання технічних вимог даний товар підлягає негайному поверненню та заміни протягом одного дня транспортом Постачальника за його рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
64000
64 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
ЄДРПОУ:40212984 Досьє YouControl
Сайт:https://polonne.osv.org.ua/
Контактна особа:Алла Процюк
Телефон:+380384320291
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
30500, Україна, Хмельницька область,місто Полонне, вул.Українки Л., будинок 113
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Макаронні вироби, група А, клас екстра, ДСТУ 7043

800
кілограм
Україна , Хмельницька область , навчальні заклади Полонської ОТГ ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 905110-15850000-619619-40996564
Ідентифікатор реєстру: 2f27bfdf9acd42a0b37f06cbda2ead44
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 7043ТакАктивна14-10-2024, 15:53
КласекстраАктивна14-10-2024, 15:53
ГрупаААктивна14-10-2024, 15:53
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-10-2024, 15:53:45
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-10-2024, 15:53:02
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ