Закупівлю оголошено - 24-02-2025, 13:41. Дата останніх змін - 24-02-2025, 13:41

ЦОЗ-25Т_83_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Хек с/м, тушка без голови, 300-600г, ДСТУ 4378)

ЦОЗ-25Т_83_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Хек с/м, тушка без голови, 300-600г, ДСТУ 4378)... Державна закупівля - UA-2025-02-24-007493-a ЦОЗ-25Т_83_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Хек с/м, тушка без голови, 300-600г, ДСТУ 4378) від замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 2/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-24-007493-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-20-012339-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-02-2025, 13:41
по 27-02-2025, 00:00

Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
260320
260 320 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081352 Досьє YouControl
Контактна особа:Деркач Роман Іванович
Телефон:0444069178
E-mail:derkach.r.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хек с/м, тушка без голови, 300-600г, ДСТУ 4378

2 000
кілограм
Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидхекАктивна24-02-2025, 13:41
Частинатушка без головиАктивна24-02-2025, 13:41
Розмірний ряд300-600гАктивна24-02-2025, 13:41
Відповідність ДСТУДСТУ 4378Активна24-02-2025, 13:41
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 13:41:36
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 13:41:25
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ