Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-04-23-013471-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0131_ВО) ДК 021:2015 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 10 046 586,59 грн без ПДВ (десять мільйонів сорок шість тисяч п’ятсот вісімдесят шість гривень 59 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.05.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 301 397,59 грн (триста одна тисяча триста дев’яносто сім гривень 59 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 046 586,59 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 100 465,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 301 397,59 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
| Телефон: | 380443097273 |
| E-mail: | pk_inshi@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи №2–19/05/25 від19.05.2025р. 1. Найменування замовника*.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 3. Місцезнаходження замовника*.___ місто Київ___ 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*.UA-2025-04-23-012288-a 5. Предмет закупівлі: Код ДК 021:201550530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні) ВИРІШЕНО: Продовжити розгляд пропозиційдо 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»___________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 19.05.2025 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2025-04-23-012288-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ПРОФІТЕКС ПЛЮС" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ПРОФІТЕКС ПЛЮС", а саме: 1) На вимогу пп. 1.2 пп. 1 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження на керівництво та/або уповноважену(их) особу(осіб) Учасника на підписання пропозиції та представлення інтересів під час проведення процедури закупівлі, а саме:протокольне рішення* учасників (акціонерів, власників) та/або наказу* про призначення та/або довіреність (або інший документ*) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів). 2) На вимогу пп. 3.3.2 пп. 3.3 пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано лист-відгук від 25.04.2025 № 56, який не містить посилання на номер аналогічного договору 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 1.2 пп. 1 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «1.2.Документальне підтвердження на керівництво та/або уповноважену(их) особу(осіб) Учасника на підписання пропозиції та представлення інтересів під час проведення процедури закупівлі, а саме: протокольне рішення* учасників (акціонерів, власників) та/або наказу* про призначення та/або довіреність (або інший документ*) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів). *дозволено надавати витяги або виписки з документу відповідно чинного законодавства України. Для фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців документальне підтвердження вимагається тільки у випадку представлення інтересів уповноваженою(ими) особою(особами) та надається:довіреність (або інший документ відповідно чинного законодавства) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника. Для об’єднань учасників додатково надається: Документ про створення такого об’єднання;» пп. 3.3.2 пп. 3.3 пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогивиправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Дмитро ШАТОХІН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.