Закупівлю оголошено - 23-04-2025, 17:39. Дата останніх змін - 06-06-2025, 11:25

(ПК-25П_0131_ВО) Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні

(ПК-25П_0131_ВО) Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні... Державна закупівля - UA-2025-04-23-012288-a (ПК-25П_0131_ВО) Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні від замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 4/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-23-012288-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-23-013471-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-04-2025, 17:39
по 09-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-04-2025, 17:39
по 12-05-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-04-23-013471-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0131_ВО) ДК 021:2015 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 10 046 586,59 грн без ПДВ (десять мільйонів сорок шість тисяч п’ятсот вісімдесят шість гривень 59 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.05.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 301 397,59 грн (триста одна тисяча триста дев’яносто сім гривень 59 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
10046586.59
10 046 586,59 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:100 465,87 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:301 397,59 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:41022900 Досьє YouControl
Контактна особа:Шатохін Дмитро Олександрович
Телефон:380443097273
E-mail:pk_inshi@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного обслугову ...
10 046 586,59 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50530000-9
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРОФІТЕКС ПЛЮС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-05-2025 по 10-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Січових Стрільців будинок 21 офіс 501, 04053, Володимир Николин
Остаточна пропозиція:
10 046 586,55 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-05-2025, 16:07
Період подачі оскарження:
по 26-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 19-05-25, 13:54:55
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи №2–19/05/25 від19.05.2025р. 1. Найменування замовника*.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 3. Місцезнаходження замовника*.___ місто Київ___ 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*.UA-2025-04-23-012288-a 5. Предмет закупівлі: Код ДК 021:201550530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні) ВИРІШЕНО: Продовжити розгляд пропозиційдо 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»___________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Кінцева дата розгляду пропозиції: 10-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-05-25, 13:59:44
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 19.05.2025 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2025-04-23-012288-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ПРОФІТЕКС ПЛЮС" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ПРОФІТЕКС ПЛЮС", а саме: 1) На вимогу пп. 1.2 пп. 1 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження на керівництво та/або уповноважену(их) особу(осіб) Учасника на підписання пропозиції та представлення інтересів під час проведення процедури закупівлі, а саме:протокольне рішення* учасників (акціонерів, власників) та/або наказу* про призначення та/або довіреність (або інший документ*) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів). 2) На вимогу пп. 3.3.2 пп. 3.3 пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано лист-відгук від 25.04.2025 № 56, який не містить посилання на номер аналогічного договору 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 1.2 пп. 1 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «1.2.Документальне підтвердження на керівництво та/або уповноважену(их) особу(осіб) Учасника на підписання пропозиції та представлення інтересів під час проведення процедури закупівлі, а саме: протокольне рішення* учасників (акціонерів, власників) та/або наказу* про призначення та/або довіреність (або інший документ*) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів). *дозволено надавати витяги або виписки з документу відповідно чинного законодавства України. Для фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців документальне підтвердження вимагається тільки у випадку представлення інтересів уповноваженою(ими) особою(особами) та надається:довіреність (або інший документ відповідно чинного законодавства) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника. Для об’єднань учасників додатково надається: Документ про створення такого об’єднання;» пп. 3.3.2 пп. 3.3 пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогивиправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Дмитро ШАТОХІН

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-05-25, 13:59:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-23-012288-a-a1
Номер договору:
ПК/ВЧ-1/25461/Ю
Дата підписання договору:
04-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 04-06-2025 по 31-12-2025
10 046 586,55 UAH
Ціна договору
10 046 586,55 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРОФІТЕКС ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 046 586,55 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-05-2025, 11:47:53
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
Bankivs'ka garantiya G.2025.1491 01.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Bankivs'ka garantiya G.2025.1491 01.pdf.p7s.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Dokumenti banku.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Dokumenti banku.pdf.p7s.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Лист-Згода на обробку перс.дан..pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Bankivs'ka garantiya G.2025.1886 01.pdf, Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Bankivs'ka garantiya G.2025.1886 01.pdf.p7s.p7s, Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Dokumenti banku.pdf, Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Dokumenti banku.pdf.p7s.p7s, Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Дипломи.pdf, Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка про персонал.pdf, Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Накази_Договір 2025.pdf, Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Доказ:
Документ
Договір ТО_ремонти пральне обладнання 2024.pdf, підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Доказ:
Документ
Лист-відгук 2025.pdf, підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 17:39:44
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 17:39:44
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 17:39:44
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 17:39:44
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:25-04-2025, 12:38:42
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:25-04-2025, 12:38:42
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:25-04-2025, 12:38:42
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 12:46:13
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 12:46:13
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 09:51:10
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 09:51:08
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 09:51:09
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено23-04-2025, 17:40:13
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено25-04-2025, 12:39:09
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено01-05-2025, 12:46:42
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 09:51:49
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено23-04-2025, 17:39:44
            Проект договору
            публічний Видалено25-04-2025, 12:38:42
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 09:51:08
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 301 397,59 грн (триста одна тисяча триста дев’яносто сім гривень 59 копійок)
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              31
              Пошук... день
              день
              Забезпечення виконання Договору має бути продовжено і надано до підписання відповідної додаткової угоди та повинно перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              4
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 4,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю
              Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 4,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю , Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 4,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - працівників за спеціальністю/фахом/стажем роботи слюсарів та/або слюсарів-ремонтників тощо – не менше 5 (п’яти). На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 3.2.1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № з/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) 3.2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме: наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником. 2.3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 17:39:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) , На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з технічного обслуговування обладнання поточної пральної лінії промислового призначення. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ