Закупівлю оголошено - 12-12-2024, 10:11. Дата останніх змін - 12-12-2024, 10:11

Крісла офісні

Крісла офісні... Державна закупівля - UA-2024-12-12-003226-a Крісла офісні від замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-12-003226-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-12-003832-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2024, 10:11
по 17-12-2024, 08:00

Поставка Товару Покупцю здійснюється силами та за рахунок Постачальника за адресою:39000, Полтавська обл., м.Глобине, вул.Центральна 285. Строк поставки Товару: до 27.12.2024 року. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформленої видаткової накладної.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5000
5 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:04382056 Досьє YouControl
Контактна особа:Кондратенко Валентина Павлівна
Телефон:0661547697
E-mail:VKONDRATENKO@GLOBYNE-RADA.GOV.UA
Місцезнаходження:
39000, Україна, Полтавська область,Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

2
штука
39000 , Україна , Полтавська область , Глобине , 39000, Полтавська обл., місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285 ,
по 27-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал оббивки сидіннятканина, тканина (мікрофібра)Активна12-12-2024, 10:10
Матеріал оббивки спинкисіткаАктивна12-12-2024, 10:10
Основахрестовина з роликамиАктивна12-12-2024, 10:10
Основний матеріал корпусупластикАктивна12-12-2024, 10:10
Регулювання висоти сидінняТакАктивна12-12-2024, 10:10
Наявність підлокітниківТакАктивна12-12-2024, 10:10
ГойданняТакАктивна12-12-2024, 10:10
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 10:11:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 10:10:56
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформленої видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ