Період оскарження умов закупівлі - по 05-12-2025, 00:00
Обсяг надання технічної підтримки: технічна підтримка програмного забезпечення IBM. Більш детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 “Специфікація послуг” до тендерної документації. Місце надання технічної підтримки: м. Київ. Строк активації технічної підтримки: протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох Сторін. Строк користування технічною підтримкою: визначено у Додатку 2 “Специфікація послуг” до тендерної документації. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: з технічних питань – Андрій Тарасович Кушнерик, начальник відділу, телефон: (044) 527-35-05, електронна адреса: Andrii.Kushneryk@bank.gov.ua; з організаційних питань – Наталя Анатоліївна Бабієнко, менеджер, телефон: (044) 521-01-08, електронна адреса: Natalia.Babiienko@bank.gov.ua.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 34 143 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 340 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 340 000 UAH |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Леся Колесан |
| Телефон: | +380442540108, +380952813837 |
| E-mail: | lesia.kolesan@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
0 |