Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 131 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 655 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | czomanankova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 21.07.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Папір офісний А4, папір офісний А3 (код ДК 021:2015 – 30197642-8 – Папір для фотокопіювання та ксерографії). 2.2. Кількість: Папір офісний А4 – 800 пачок, папір офісний А3 – 15 пачок. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Сергія Нігояна, 49. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 31.12.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 10.07.2025, UA-2025-07-10-005108-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 18.07.2025 13:22 до 18.07.2025 13:51. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог п. 1 р. 3 тендерної документації, якою передбачено, що «…Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ…». Перевіркою КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що відсутня інформація про посаду уповноваженої особи (згідно документів тендерної пропозиції – генеральний директор) – підписати тендерну пропозицію учасника кваліфікованим електронним підписом із зазначенням посади уповноваженої особи. 5.2. - в недотримання вимог п. 1 р. 3 тендерної документації, яким передбачено, що в складі документів тендерної пропозиції надається «…Проєкту договору, Додаток №6 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)…», учасником надано Проєкт договору без зазначення в преамбулі договору та реквізитах інформації про учасника – надати Проєкт договору, Додаток 6 із зазначенням в преамбулі договору та реквізитах інформації про учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.