Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 419 892 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 198,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
| ЄДРПОУ: | 02071091 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://onu.edu.ua |
| Контактна особа: | Андрій Цоток |
| Телефон: | +380487231060 |
| E-mail: | smeta@onu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 65082, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Дворянська, 2 |
4 |
Відповідно до вимог п. 4.6 додатку 2 Тендерної документації Учасник подає скановану декларацію про відповідність КСЗІ вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що зареєстрована в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України. Для підтвердження чинності декларації Учасник надає завірену належним чином копію надісланого до Адміністрації Держспецзв’язку повідомлення про стан функціонування КСЗІ за формою та В СТРОКИ, що встановлені Положенням про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93 (далі-Положення) . Учасником подано декларацію про відповідність КСЗІ вимогам нормативних документів №1830 від 30.06.2017 р. Також Учасником надано лист №223-01/23 від 02.03.2023р. надісланий до Адміністрації Держспецзв’язку з повідомленням про стан функціонування КСЗІ. Відповідно до п.9 розділу ІІІ Положення у разі настання змін, які впливають на реалізацію оцінених при проведенні експертизи КСЗІ заходів захисту інформації та/або призводять до втрати актуальності цих заходів, але не рідше, ніж раз на п’ять років з дати реєстрації декларації або атестата відповідності з безстроковим строком дії, власник ІКС надсилає до Адміністрації Держспецзв’язку повідомлення про стан функціонування КСЗІ згідно з додатком 10. Тобто повідомлення надіслано з порушенням строків, встановленних Положенням і таким чином надані документи не відповідають вимогам п. 4.6 додатку 2 Тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо протягом 24 годин надати документи та інформацію відповідно до вимог п. 4.6 додатку 2 Тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.