Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 253 144,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 265,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04369699 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Корда |
| Телефон: | +380508039155 |
| E-mail: | korda.iryna@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 81131, Україна, Львівська область,с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю "Поточний ремонт дороги по вул. Спортивна для благоустрою населеного пункту с.Милятичі Львівського району Львівської області" ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації п.1 наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується наданням наступних документів: довідка про наявність обладнання матеріально-технічної бази відповідно до форми, визначеної Замовником у п.1 Розділу 1. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник надає: - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. - Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). Перевіривши наданні учасником документи, були виявлені наступні невідповідності інформації в документах учасника, а саме : учасник не надав свідоцтво про реєстрацію на каток дорожній з п.1.10 довідки ( наявна лише перша сторінка свідоцтва № 83144) та на бульдозер п.1.9 довідки. 1.2. Згідно Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації п.1 наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується наданням наступних документів: довідка про наявність обладнання матеріально-технічної бази відповідно до форми, визначеної Замовником у п.1 Розділу 1. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник надає: - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. - Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий (лист повинен містити посилання на назву предмета та номер закупівлі). Перевіривши наданні учасником документи, були виявлені наступні невідповідності інформації в документах учасника, а саме : учасник не долучив договір № 19/03-2021п від 19.03.2021 року (п.1.9 довідки) та лист-підтвердження від орендодавця за даним договором. 1.3. Згідно Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації п.1 наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується наданням наступних документів: довідка про наявність обладнання матеріально-технічної бази відповідно до форми, визначеної Замовником у п.1 Розділу 1. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник надає: - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий (лист повинен містити посилання на назву предмета та номер закупівлі). Перевіривши наданні учасником документи, були виявлені наступні невідповідності інформації в документах учасника, а саме : учасник надав договір № 01-01/21 від 25.01.2021 року строком до 31.12.2025 року, що свідчить про невідповідність вимогі Замовника про надання договорів, які укладені на строк не менший ніж строк виконання робіт. 1.4. Згідно Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації п.1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність грунтозмішувальної установки для виробництва щебенево-піщаних сумішей. На підтвердження наявності власної або залученої на умовах договорів оренди/надання послуг грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей та/або поставки ЩПС, тощо учасник в складі тендерної пропозиції надає: - оригінал документу, що підтверджує наявність власної грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей або оригінал договору оренди/надання послуг установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей або договір поставки ЩПС, тощо, які укладені на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі та оригінал документу підтверджуючого право власності (обліку) орендодавця/надавача послуг/виробника (постачальника) на установку з виробництва щебенево-піщаних сумішей Перевіривши наданні учасником документи, було встановлено, що договір на поставку щебенево-піщаних сумішей № 21-03/23 від 21 березня 2023 року дійсний до 31.12.2025 року, що свідчить про невідповідність вимогі Замовника про надання договорів, які укладені на строк не менший ніж строк виконання робіт. 1.5. Відповідно до Розділу 4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: У складі тендерної пропозиції потрібно подати чинну на момент подання ліцензію, видану учаснику, яка підтверджує його право на використання програмного комплексу АВК (або іншому програмному комплексі) для визначення вартості будівництва; Перевіривши наданні учасником документи, було встановлено, що надана ліцезія на використання програмного комплексу АВК дійсна до 06 грудня 2024 року, що свідчить про не чинність та невідповідність вимогам Замовника. 1.6. Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації п.1.4 Учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) шляхом подання довідки, відповідно до вказаної форми у п.1.4 . В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: - оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі; Перевіривши документи було встановлено, що у довідці про наявність АБЗ учасник вказує на завод КДМ-20667, але згідно наданого договору поставки асфальтобетону, виготовлення асфальтобетонних сумішей здійснюється на АБЗ - «ДС-158», наведене свідчить, про невідповідність інформації, яка міститься в довідці з інформацією, яка наведена у сканованій копії договору. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, які зазначенні у довідці. 2.2. Надати договір № 19/03-2021п від 19.03.2021 року (п.1.9 довідки) та лист-підтвердження. 2.3. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень та надати сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. 2.4. Надати оригінал договору оренди/надання послуг установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей або договір поставки ЩПС, тощо, які укладені на весь строк виконання робіт. 2.5. Надати чинну ліцензію, видану учаснику, яка підтверджує його право на використання програмного комплексу АВК (або іншому програмному комплексі). 2.6. Надати оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п.35 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Якщо замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінки, після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю рішення Антимонопольного комітету України та необхідністю надати 24 години на усунення невідповідностей згідно виявлених невідповідностей допущених в Тендерній пропозиції учасника, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю "Поточний ремонт дороги по вул. Спортивна для благоустрою населеного пункту с.Милятичі Львівського району Львівської області". виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно форми, яка встановлена Замовником. Учасник не повинен відступати від даної форми. У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що Учасник надає на підтвердження залучення орендованих механізмів договір № 1/02 від 1 лютого 2024 року, але учасник не надав всіх додаткових угод до даного договору, тендерна пропозиція Учасника містить ДУ №1 від 15 квітня 2024 року та ДУ № 3 від 7 квітня 2025 року, відтак, додаткова угода №2 відсутня. 1.2. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно форми, яка встановлена Замовником. Учасник не повинен відступати від даної форми. У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий (лист повинен містити посилання на назву предмета та номер закупівлі). Перевіривши наданні учасником документи, були виявлені наступні невідповідності в документах Учасника: на підтвердження залучення орендованих механізмів договір № 1/02 від 1 лютого 2024 року з контрагентом ТОВ «Надвірнянська автобаза» та надає лист-підтвердження №70 від 07.04.2025 р., однак зазначений документ не містить номеру закупівлі. Також на підтвердження залучення орендованих механізмів договір № Л. 01.04.202.-1 від 01.04 2024 року з контрагентом ТОВ «Лисогор», однак Учасник не долучив лист-підтвердження від даного контрагента. На підтвердження залучення орендованих механізмів договір № 20/02-25 від 20 лютого 2025 року з контрагентом ПП «Рома» та надає лист-підтвердження №07.04/2 від 07.04.2025 р., однак зазначений документ не містить номеру закупівлі. 1.3. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.2. На підтвердження наявності власної або залученої на умовах договорів оренди/надання послуг грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей та/або поставки ЩПС, тощо учасник в складі тендерної пропозиції надає: - Атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені», ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно вище наведених вимог чинний до 02 липня 2024 року, що свідчить про невідповідність вимогам Розділу 1 Додатку 1. 1.4. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що договір на поставку асфальтобетону № 20/05-1 від 22 травня 2024 року дійсний до 31.12.2025 року, зауважимо, що строк надання послуг до 31.12.2026 року, наведене свідчить про невідповідність вимогам Замовника. 1.5. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: Якщо АБЗ не є власністю виробника асфальтобетонну, додатково надати документ, який підтверджує право користування АБЗ виробником асфальтобетону (договір оренди, тощо) та копію паспорта (технічного паспорта) на асфальтозмішувальну установку. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що договір про оренду майна від 24 квітня 2023року № 09-07/2404 не містить всіх необхідних додатків до даного договору, які є його невід’ємною частиною. 1.6. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: Якщо АБЗ не є власністю виробника асфальтобетонну, додатково надати документ, який підтверджує право користування АБЗ виробником асфальтобетону (договір оренди, тощо) та копію паспорта (технічного паспорта) на асфальтозмішувальну установку. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній технічний паспорт на асфальтозмішувальну установку, що свідчить про невідповідність вимогам Замовника. 1.7. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (вказати назву предмета та номер закупівлі). Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, що свідчить про невідповідність вимогам Замовника. 1.8. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 Учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) шляхом подання довідки. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. ТУ», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. ТУ», про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (оригінал(и) атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання). Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено наступну невідповідність в документах Учасника: у довідці зазначає АБЗ КДМ-201, однак відповідно до наданого атестату на виготовлення асфальтобетонних сумішей ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», який засвідчує стан виробництва сумішей на КМД-2016, а не АБЗ КДМ-201, який зазначений в довідці. Наведене свідчить, що Учасник не додав підтвердження того, що асфальтобетонний завод атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Також у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи : атестат виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. ТУ», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. ТУ». 1.9. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 Адреса виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має співпадати із адресою проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, які вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах. Додатково, необхідно надати правовстановлюючий документ на земельну ділянку, на якій розташований АБЗ. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній правовстановлюючий документ на земельну ділянку, на якій розташований АБЗ. 1.10. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.1.4 Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об'єкту виконання робіт/ надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу та відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схем. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня транспортна схема. 1.11. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.2 на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається довідки відповідно до встановленої Замовником форми. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення. Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності : відсутність наказу про призначення або оригіналу трудової книжки працівника п.26 довідки, Учасником наданий лише наказ про переведення даного працівника. Також відсутній наказ про те, що працівник п.7 довідки Савчук Олександр Петрович поєднує виконання посадових обов'язків начальника дільниці як зазначено у довідці про наявність працівників. 1.12. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.2 на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається довідки відповідно до встановленої Замовником форми. Додатково підтверджується документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій) на головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт, майстра, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17. Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності : відсутність посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій) на начальника дільниці за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15. Також виявлено відсутність посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій) на головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт, майстра, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 0.00-7.14-17. 1.13. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.2 на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається довідки відповідно до встановленої Замовником форми. Проходження навчання з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника підтверджується шляхом надання копій чинних посвідчень та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника (керівник (директор), головний інженер, начальник дільниці, виконавець робіт, майстер). Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності : відсутність посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника, а саме : начальник дільниці. 1.14. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.3 на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надається довідка з інформацією та відповідно до форми, яка встановлена Замовником, сканована копія аналогічного договору у кількості не менше одного, який повністю виконаний. Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності : у наданій довідці з інформацією про виконання аналогічного договору Учасник зазначає про договір № 68 про надання послуг від 02.06.2023 року, однак Учасник не долучив до складу своєї тендерної пропозиції вищезазначений документ. 1.15. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п.3 на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надається довідка з інформацією та відповідно до форми, яка встановлена Замовником, сканована копія аналогічного договору у кількості не менше одного, який повністю виконаний, платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг/виконання робіт згідно аналогічних договорів . Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг/виконання робіт згідно аналогічних договорів. 1.16. Відповідно до Розділу 4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Якість асфальтобетонних сумішей, які поставлятимуться на об’єкт будівництва підтверджується у складі тендерної пропозиції сертифікатом відповідності. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат відповідності, який підтверджує якість асфальтобетонних сумішей. 1.17. Відповідно до Розділу 4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. 1.18. Відповідно до Розділу 4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Учасник повинен надати в складі пропозиції, діючий сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 14031:2016, ISO 28000:2008, ISO 39001:2015, ISO 37001:2018, 45001:2019. Перевіривши наданні Учасником в складі пропозиції документи було виявлено наступні невідповідності: відсутній сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог ISO 14031:2016, 45001:2019. Також наданий сертифікат внутрішнього аудитора ISO 28000:2007, що не відповідає вимогам Замовника про надання ISO 28000:2008. 1.19. Відповідно до Розділу 4. Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, скановані в форматі PDF, зокрема: Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, "обслуговування доріг", "вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів", "застосування мастик на бітумній основі" та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т. Слід зазначити, що у складі Пропозиції Учасника відсутні дозвіл та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки саме "обслуговування доріг" та "застосування мастик на бітумній основі", а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки саме на машину поливально-мийну. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати необхідні документи по договору № 1/02 від 1 лютого 2024 року. 2.2. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати листи-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий (лист повинен містити посилання на назву предмета та номер закупівлі). 2.3. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені», ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. 2.4. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку виконання робіт. 2.5. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати всі необхідні додатки до договору про оренду майна від 24 квітня 2023року № 09-07/2404. 2.6. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати технічний паспорт на асфальтозмішувальну установку. 2.7. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону. 2.8. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати атестат виробництва на ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. ТУ», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. ТУ». 2.9. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати правовстановлюючий документ на земельну ділянку, на якій розташований АБЗ. 2.10. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати транспортну схему. 2.11. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати відповідні документи, які підтверджують наявність зазначених працівників у штаті Учасника. 2.12. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань щодо працівників, які описані у п.1.12 цього повідомлення. 2.13. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника, а саме : начальника дільниці. 2.14. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати скановану копію аналогічного договору, який зазначений у довідці. 2.15. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг/виконання робіт згідно аналогічних договорів. 2.16. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати сертифікат відповідності, який підтверджує якість асфальтобетонних сумішей. 2.17. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. 2.18. Привести документи у відповідність до наданих зауважень та надати сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог ISO 14031:2016, 45001:2019, ISO 28000:2008. 2.19. Надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки саме "обслуговування доріг" та "застосування мастик на бітумній основі", а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки саме на машину поливально-мийну. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.