Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 42 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 426 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03343947 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://korvdk.com.ua/contact.php |
| Контактна особа: | Ірина Ареф'єва |
| Телефон: | +380962255190 |
| E-mail: | vodakorosten@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,місто Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО будинок 67 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей - невідповідність встановленим замовником в документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання кваліфікаційних вимог до предмета закупівлі згідно з п.1 Додатком 1 до тендерної документації; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності : - відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: п.1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1.1. Довідка* з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).Аналогічним вважається договір згідно предмету закупівлі. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл від 19 серпня 2025 16:44 1 Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf де міститься довідка з інформацією про виконаний аналогічний за предметом закупівлі № 1808/1 від 19.08.2025 року. Разом з тим у графі п.4 «Предмет аналогічного договору» зазначено «Шланг високого тиску» проте згідно п 1.1. Договору № 426-НХ-24 від 17.07.2024 року вказано «рукава гідравлічні», що не відповідає вимогам в цій частині. 3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.