ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 478 400,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 32 392,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Сухорукова |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета», з метою підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Декларація виробника та/або сертифікати відповідності та/або інший документ, що підтверджує якісні та технічні характеристики предмета закупівлі згідно діючого законодавства України. - Сканований оригінал Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншого документу, виданого акредитованим органом, який гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, що застосовані для виготовлення предмета, або на предмет в цілому; - Гарантійний лист з підтвердженням Учасником технічних, якісних, кількісних характеристик товару відповідно до Оголошення (в гарантійному листі Учасник вказує конкретні показники характеристик товару, що пропонуються Учасником); Встановлено, що Учасник надав документ №849 від 15.07.2024, що має назву «Сертифікат відповідності», що виданий Учасником (Виробником товару). При цьому "сертифікат відповідності" є юридичним документом, який видається уповноваженим органом з сертифікації. Встановлено, що Учасник надав скановані копії Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину та матеріали, що застосовані для виготовлення предмета, а Замовник вимагав саме скановані оригінали зазначених документів. Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист вих. №848 від 15.07.2024 з підтвердженням технічних, якісних, кількісних характеристик товару відповідно до Оголошення, де вказав назву виробника товару ТОВ «НВП ТЕМП 3000», що не відповідає назві виробника згідно всіх інших наданих документів. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.