Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 59 647,06 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 298,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шаповал Олександр Анатолійович |
| Телефон: | 38 048 727 36 65 |
| E-mail: | tender@odz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
0 |
В зв’язку із закінченням терміну розгляду та в зв’язку з необхідністю залучення спеціалістів виробничих підрозділів до розгляду наданих документів на відповідність технічним вимогам, для можливості більш детального аналізу пропозиції необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції терміном до 20 (двадцяти) робочих днів, згідно Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 та згідно з постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Враховуючи вищевказане та те, що строк розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЗВІЛ ЕКО ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 40568833) закінчується 17.07.2025р. Вирішив: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЗВІЛ ЕКО ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 40568833) до 20 робочих днів згідно Закону України «Про Публічні закупівлі» та Особливостей за предметом закупівлі: Послуги з отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. ДК 021:2015 – 90730000-3 «Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення» згідно оголошення № 28392389, UA-2025-07-01-011947-a.
Шановний учаснику! У складі тендерної пропозиції виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - у Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за останні три роки не зазначена інформація про коди ЄДРПОУ замовників послуг, що не відповідає п 1. Додатку 2 до тендерної документації; - не надано скан-копії документів (актів) приймання наданих послуг, до договору №02/80 від 18.08.2021 та договору №02/57 від 22.06.2023, що не відповідає п 1. Додатку 2 до тендерної документації; - не надана довідка про наявність банківського рахунку, виданої обслуговуючим банком що не відповідає п.3.2 Додатку 3 до тендерної документації; - не наданий загальний розрахунок вартості тендерної пропозиції (з ПДВ, без ПДВ) відповідно до Додатку №2 до проекту договору, що не відповідає п.3.4 Додатку 3 до тендерної документації; - не надана калькуляція вартості послуг відповідно до Додатку №3 до проекту договору, що не відповідає п 3.5 Додатку 3 до тендерної документації; - у Довідці про учасника відсутня інформація про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: 1- країна громадянства, адреса бенефіціара; 2 - тип бенефіціарного володіння; 3 - відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі, що не відповідає п 3.7 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: - п 1 Додатку 2 до тендерної документації; - п 1 Додатку 2 до тендерної документації; - п.3.2 Додатку 3 до тендерної документації; - п.3.4 Додатку 3 до тендерної документації;. - п 3.5 Додатку 3 до тендерної документації; - п 3.7 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - виправлену Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів), його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів) приймання наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - скан-копії актів приймання наданих послуг до договорів: №02/80 від 18.08.2021 та №02/57 від 22.06.2023. - довідку про наявність банківського рахунку, виданої обслуговуючим банком; - загальний розрахунок вартості тендерної пропозиції (з ПДВ, без ПДВ) відповідно до Додатку № 2 проекту договору; - калькуляцію вартості послуг відповідно до Додатку №3 проекту договору; - довідку в довільній формі з інформацією про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: 1- країна громадянства, адреса бенефіціара; 2 - тип бенефіціарного володіння; 3 -відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі. Уповноважена особа Олександр ШАПОВАЛ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.