Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2024, 00:00
Закупівля на 2025 рік. Запасні частини до автомобілів МАЗ, згідно Додатку 3 до тендерної документації, окремими партіями, протягом 2025 року, відповідно до потреб і заявок замовника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 662 438 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 146 624,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 03351898 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://katp1628.com/ |
| Контактна особа: | Левуцька Світлана Федорівна |
| Телефон: | 0536758545 |
| E-mail: | LEVUTCKAYA12@GMAIL.COM |
| Місцезнаходження: | 39617 , Україна, Полтавська область,Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75 |
1 |
Протокольне рішення № 720 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» від 26 грудня 2024 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» (далі – учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» (код 34330000-9 за ДК 021:2015) (Запасні частини для автомобілів МАЗ-4380, МАЗ-5337, МАЗ-6303, МАЗ-6312, відповідний код 34330000-9), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-13-015653-a, виявила невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав аналогічний договір Рамкова угода № 2/5 від 08.01.2019 року, умовами якого визначено, які документи є невід’ємними частинами даного договору, проте такі документи не подані учасником у складі його тендерної пропозиції. Також учасником надано Додаткову угоду № 8 від 03.12.2021 року до Рамкової угоди № 2/5 від 08.01.2019 року. Проте в складі поданої учасником тендерної пропозиції відсутні інші Додаткові угоди до даного договору, що передують наданій Додатковій угоді. Вбачається непослідовність в нумерації Додаткових угод, що в свою чергу викликає питання стосовно надання всіх укладених Додаткових угод до даного Договору. Також пунктом 10.2 наданого договору визначений термін дії Угоди до 28.12.2019 року, а подана Додаткова угода № 8 датована 03.12.2021 року. Стає незрозумілим, яким чином була укладена ця Додаткова угода, якщо термін дії договору на момент її укладення вже був завершений. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав копію рішення загальних зборів учасників (засновників) або інший документ, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції згідно із встановленим особливим порядком надання згоди уповноваженими на те органами учасника на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину відповідно до Статуту учасника. 3. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документ «Гарантійний лист погодження укласти договір.pdf», який не містить інформацію щодо згоди учасника з умовами проекту договору про закупівлю, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації. ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ І. Кваліфікаційні критерії та перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». № п/п Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Копії виконаних аналогічних договорів (з додатками), не менше двох договорів. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі є обов’язковим. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання запасних частин для транспортних засобів. 1.2 Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1., а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук, наданий згідно пп. 1.2. Додатку, повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Примітки: Всі документи, які вимагаються відповідно до даної документації та додатків до неї, повинні бути надані в повному обсязі (з усіма невід’ємними частинами, передбаченими самим документом) та повинні бути чинними на кінцевий строк подання. 2. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ ІV. Перлік інших документів та /або інформації, які встановлено відповідно до законодавсьтва для учасників п. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надає установчі документи (рішення про його утворення або засновницький договір, або, у випадках, передбачених законом, Статут в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора), у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). У разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ (положення) суб'єкта господарювання). У разі, якщо учасник створений та діє на підставі модельного Статуту, необхідно надати рішення засновників про створення такої юридичної особи. Якщо в зазначених документах встановлено особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами учасника на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) або інший документ, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. 3. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ ІV. Перлік інших документів та /або інформації, які встановлено відповідно до законодавсьтва для учасників п. 1. Лист-згода з проектом договору про закупівлю, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати: Або всі документи, які є невід’ємню частиною Рамкової угоди № 2/5 від 08.01.2019 року, що визначені самою Угодаю та всі Додаткові угоди до Договору (в разі їх укладання), або лист-пояснення щодо неукладення таких Додаткових угод, або аналогічний договір (мінімум один), відмінний від вже поданих, в повному обсязі, з документами, які підтверджують його повне виконання та передбачені умовами тендерної документації. 2. Надати: Копію рішення загальних зборів учасників (засновників) або інший документ, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції згідно із встановленим особливим порядком надання згоди уповноваженими на те органами учасника на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину відповідно до Статуту учасника. 3. Надати: Лист-згода з проектом договору про закупівлю, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.