Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 940 653,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 406,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ В.С.ГРЕНДЖІ-ДОНСЬКОГО УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 22110427 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Ковальська |
| Телефон: | +380661590903 |
| E-mail: | tender_kmi@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, вул. Польова, буд. 22 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1). Вимогами Додатку №3 до тендерної документації вимагалося, що у складі договірної ціни Учасник надає Замовнику наступну документацію: - пояснювальну записку з розрахунком договірної ціни; - локальний (-і) кошторис (-и); - відомість ресурсів до кожного локального кошторису; - зведений кошторисний розрахунок вартості поточного ремонту; - підсумкову відомість ресурсів. Проте на виконання цієї вимоги учасник не надав відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідності шляхом подання виправлених або надання нових документів, а саме: 1). Надати відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.