Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 128 796 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 643,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
| ЄДРПОУ: | 33111325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Повар |
| Телефон: | +380966448361 |
| E-mail: | stender_t0500@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном: - наявність орендованого обладнання й матеріально-технічної бази підтверджується сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди та/або та інших правочинів, передбачені законодавством*; - документальне підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази учасник надає: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності / чи інвентаризаційні описи / чи копію із зазначенням дати, підписану особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірену печаткою (в разі використання) оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.1.1. Довідка обладнання.pdf, в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 25-05-02/08 від 02 травня 2025 року щодо обладнання та на підтвердження надано файл: 9.1.1. Підтвердження обладнання.pdf, який містить документи на підтвердження права власності на обладнання, які не відповідають вимогам Замовника, а саме вимогами Замовника чітко встановлено вичерпний перелік документів, які надаються Учасником на підтвердження права власності, зокрема, такими документами є: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності / чи інвентаризаційні описи / чи копію із зазначенням дати, підписану особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірену печаткою (в разі використання) оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. Документи, надані Учасником у зазначеному файлі, не містять жодного з перелічених вище підтверджуючих документів на обладнання. Також, згідно Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 25-05-02/08 від 02 травня 2025 року, Учасник має у користуванні на підставі Договору оренди №021801 від 18 лютого 2022 року офісне, виробниче, складське приміщення площею 9 291,70 кв.м. та виробниче приміщення площею 2205,1кв. м. Проте, у файлі «9.1.1. Підтвердження обладнання.pdf», який містить копію Договору оренди № 021801 від 18 лютого 2022 року, зазначено, що Орендодавець передає, а Орендар приймає в оренду нерухоме майно загальною площею 9291,70 кв. м, без згадки про додаткове приміщення площею 2205,1 кв. м., чим встановлено невідповідність наданої інформації у довідці змісту поданого підтверджуючого документа. 9.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 9.3.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: б) скан-копія документів, що підтверджує повне виконання Договору: • акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору. У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.3.2. Довідка про аналог. дог. КВВЗ.pdf, в якому міститься Довідка про досвід виконання аналогічного договору Вих. № 25-05-02/20 від 02 травня 2025 року, в якій зазначено вартість договору 32 714 193,60 грн. з ПДВ, та на підтвердження повного виконання Договору файли: 9.3.4. ВН до договору 328 - 100701 - КВВЗ - 3 000.pdf та 9.3.4. ВН до договору 328 - 102501 - КВВЗ 7 320.pdf., згідно наданих документів на підтвердження повного виконання Договору сума становить 32 713 574,40 грн., чим встановлено невідповідність наданої інформації у довідці змісту поданих підтверджуючих документів. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи, що підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог пункту 9.1.1. Оголошення та привести у відповідність Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій до фактичних підтверджуючих документів, поданих у складі пропозиції або наданих додатково та надати документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 9.3.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 4). Сканкопія оригіналу Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтва про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витягу з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (за наявності). У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених документів.; У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.1 Довідка обладнання.pdf, в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 05-02-019/01-04 від 02.05.2025 р. щодо обладнання та на підтвердження надано файл: 9.1 Інвентаризаційний_опис 2024.pdf, який містить Інвентаризаційний опис необоротних активів, в яких виявлено невідповідності у кількості обладнання вказаного Учасником у довідці та кількості обладнання згідно Інвентаризаційного опису. 9.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 9.3.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку, складену в довільній формі або за прикладом* цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалася поставка товару Учасником, а саме: Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2). У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.3 Довідка досвід.pdf, що містить Довідку Вих. № 05-02-021/01-04 від 02.05.2025 р. та на підтвердження файл: 9.3 Договір_ ФОП ТОМЯК_ 020201-25_ КВВЗ+Накладна.pdf, щодо виконання договору на предмет закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова, що не відповідає вимогам Замовника. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати сканкопію оригіналу Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтва про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витягу з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (за наявності), привести у відповідність Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій до фактичних підтверджуючих документів, поданих у складі пропозиції або наданих додатково, надати довідку про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2) та документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору згідно п.9.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.