| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 142 645,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 713,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
1 |
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі спрощеної закупівлі: «Діоди, резистори, тиристори, охолоджувачі» код за ДК 021:2015: 31710000-6 Електронне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-013483-a) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЕХЗ", а саме: - На виконання вимог пункту 4 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, Учасником надано опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) – заповнений частково, відсутня/надана частково інформація в п.2.8 та п. 3.2. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.