Закупівлю оголошено - 09-10-2024, 22:05. Дата останніх змін - 09-10-2024, 22:05

Фруктові соки

Фруктові соки... Державна закупівля - UA-2024-10-09-014704-a Фруктові соки від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ "ДІВА МАРІЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 10/9/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-09-014704-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-09-017553-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-10-2024, 22:05
по 12-10-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
70000
70 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ "ДІВА МАРІЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01992660 Досьє YouControl
Сайт:http://obd-svalyava.uz.ua
Контактна особа:Аліна Попович
Телефон:+380503301129
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
89300, Україна, Закарпатська область,м. Свалява, вул. Б. Хмельницького, буд. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Соки

2000
літр
89300 , Україна , Закарпатська область , м.Свалява , Б.Хмельницького,№1 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 902171-15320000-153230-40996564
Ідентифікатор реєстру: db3f24648ed742e9a9b5f18706768da1
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендНАШ СІКАктивна09-10-2024, 21:46
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-10-2024, 22:05:53
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-10-2024, 21:51:35
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ: Продукція приймається, згідно заявки Замовника (в усній або письмовій формі) - партіями, Замовником на складі від Постачальника - у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно-розвантажувальних робіт. Постачання товару на склад Замовника здійснюється автотранспортом Постачальника за його рахунок. ЯКІСТЬ ТА ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПРОДУКЦІЇ: На кожну партію поставленого Товару обов’язково надається оригінал та/або копія посвідчення про якість та/або декларація виробника в якій обов’язково має бути зазначено номер та дата протоколу випробувань (експертного висновку), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за показниками які визначаються для приймального та періодичного контролю виробником продукції (органолептичні, фізико-хімічні, мікробіологічні та показниками безпеки (токсичні елементи, мікотоксини, антибіотики, пестициди, радіонукліди тощо)), датованого відповідно до періодичності проведення лабораторного контролю продукту харчування, визначеного нормативними документами (ДСТУ, ГСТУ, ISO, ГОСТ, ТУ) та контролюючими органами у сфері державного контролю та нагляду за харчовими продуктами. Обов'язкове надання оригіналу або копії протоколу випробувань (експертного висновку) на продукцію. УМОВИ ОПЛАТИ: Оплата за фактично переданий Товар здійснюється на підставі накладної (видаткової накладної). Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати підписання представником Замовника накладної (видаткової накладної), що підтверджує факт прийому Товару Замовником. У разі неналежного бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки, є гривня.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ