Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 460 017,63 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 600,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 73 800 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Шаповал Юрій Михайлович |
| Телефон: | 380503833050 |
| E-mail: | Yurii.Shapoval@Ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
9 |
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Аналіз тендерної пропозиції дає можливість встановити наявність наступних невідповідностей: 1. Відповідно до п.1.2. Додатку 2 до ТД Учасником повинно бути надано: 1.2.1. Довідка, що містить інформацію, про працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для виконання робіт у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Мінімальні вимоги, щодо наявності працівників необхідних для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі: - Керівник будівельно-монтажних робіт (виконроб , майстер) – не менше 1 особи; № з/п ПІБ Кваліфікація (спеціальність)/ розряд, категорія Інформація про здобуту особою профільну освіту *(за необхідності) Посада* Вид трудових відносин 1 * назви посад, кваліфікаційних звань тощо, можуть відрізнятись від тих, що зазначені в п.1.2.1, якщо такий працівник має рівень відповідних знань та вмінь, що підтверджується досвідом роботи за відповідним напрямком для виконання робіт відповідно до вимог Додатку 1 до цієї ТД та планується бути задіяним Учасником для виконання договору. 1.2.2. Копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (всі сторінки, що містять записи) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про прийняття на роботу та/або про призначення, (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або цивільно-правовий договір, або інші документи. Учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В складі Тендерної пропозиції Учасника від 17.04.2025 №26 зазначено інформацію про наявність штатного дорожнього працівника Кіндзельського З.І.. Разом з тим в складі Тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (всі сторінки, що містять записи) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про прийняття на роботу та/або про призначення, (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або цивільно-правовий договір, або інші документи. 2. Відповідно до п.1.2. Додатку 2 до ТД Учасником повинно бути надано: 1.3.1 Довідка, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо) Учасника, необхідних для виконання робіт, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Мінімальні вимоги, щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі: Машина для холодного фрезерування асфальтних покриттів або аналог – не менше 1 одиниці; Асфальтоукладач або аналог – не менше 1 одиниці; Автогрейдер, потужність не менше 99 кВт – не менше 1 одиниці; Каток масою не менше 8 т - не менше 1 одиниці; № з/п Найменування Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість одиниць 1 *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). 1.3.2. Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. В складі Тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2025 №21. Відповідно до п.8 цієї довідки надано інформацію про наявність залученого на підставі договору надання послуг котка дорожнього YTO LSS 1001 в кількості 1 одиниця. Проте в складі Тендерної пропозиції Учасником не надано документи, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником на коток дорожній YTO LSS 1001 Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: - документи, що підтверджують трудові відносини з дорожнім працівником Кіндзельським З.І. - документи, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником на коток дорожній YTO LSS 1001. Нові або виправлені документи повинні враховувати зазначене у вимозі про усунення невідповідностей Тендерної пропозиції Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.