Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 137 865 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 378,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області |
| ЄДРПОУ: | 37967785 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://don.treasury.gov.ua/ua |
| Контактна особа: | Марина Рабєєва |
| Телефон: | +380506135549 |
| E-mail: | mar1180@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,м. Маріуполь, пр. Миру, 68 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: При проведенні кваліфікації ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ" ЄДРПОУ/ІПН 41944852 Замовником виявлено невідповідності щодо: 1. Вимоги підписання Тендерної пропозиції. 2. Документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.Вимога підписання Тендерної пропозиції. Пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 встановлює, що після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи. Згідно вимоги, яка викладена у Додатку 1_ПЕРЕЛІК ВИМОГ до Учасника.docx в п.13 «Інші вимоги», Замовником зазначено: «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника». Якщо замовник чітко встановив вимогу про Кваліфікований електронний підпис, тобто КЕП, у тендерній документації, відповідно до законодавчих вимог, учасник зобов’язаний використовувати саме КЕП, а не Удосконалений електронний підпис (УЕП) яким була підписана тендерна пропозиція. 2. Документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника. У Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ ІІ. Учасник у складі пропозиції повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують характеристики Товару, викладена вимога: п.2.Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника запропонованого Товару або його офіційного представництва щодо партнерських відносин з Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro та підтверджує право Учасника на продаж (постачання) необхідного для замовника товару, який зазначен у цьому додатку. Відповідно до вимоги Додатку 3 - Авторизаційний лист (електронна копія) від виробника не був надан. Термін дії договору, який був надан учасником замість авторизаційного листа, як спосіб підтвердження співпраці та продажу офіційно ввезеного товару з офіційним дистриб’ютором товару , у даному випадку ним є іноземне підприємство «І-АР-СІ» до 31.12.2024 р. - та не є чинним на момент проведення процедури закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Підписати тендерну пропозицію саме Кваліфікованим електронним підписом. Кваліфікований електронний підпис серед іншої інформації обов’язково повинен містити : Тип носія особистого ключа: Захищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Кваліфікований. 2. Надати документи згідно вимоги Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ ІІ. Учасник у складі пропозиції повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують характеристики Товару, викладена вимога: п.2.Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника запропонованого Товару. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.