Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 285 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ВИПАСНЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" МОЛОГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 34254377 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Мінчева |
| Телефон: | +380972912193 |
| E-mail: | vyp1bu@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 67752, Україна, Одеська область,село Випасне, вулиця Кишинівська, будинок 83 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "БЕСТ ФЬЮЕЛ" в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Дизельне паливо (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 – Нафта і дистиляти) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, надано Опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги, однак такий документ надано у чорно білому вигляі, як копія документу без належного завірення, в порушенн вимог п.24 Додатку 2 до тендерної документації. Поряд з тим, слід також Зауважити, що документ не містить Прізвище, ініціали заявника, дати та підпису Заявника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 24 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Якщо учасником завантажується в електронну систему закупівель кольорова скан-копія з оригіналу документа то така скан-копія не потребує завірення учасником, якщо ж учасник завантажує чорно-білу скан-копію документа або скан-копію з ксерокопії документа (надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо), то такі документи мають бути засвідчені (кожен документ окремо) власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) та містити «Згідно з оригіналом»/«Копія вірна» або такі документи мають бути засвідчені відповідно до вимог підпункту 24.1 Додатку 2 до тендерної документації 2. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, надано довідку про засновника та кінцевого власника (файл «3.2. Довідка про бенефіціара»). Однак, така довідка містить інформацію лише про відсоток у статутному капіталі (15%) директора Давидовича Василя Степановича. Учасник не визначив відповідною довідкою хто ж володіє іншими відсотками (85%) у статутному капіталі Учасника, чим порушено умови п.3 Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку в довільній формі, із зазначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника відсоток у статутному капіталі яких складає 10 і більше відсотків із зазначенням інформації про відсоток у статутному капіталі такого бенефіціарного власника, члена або учасника, в статутному капіталі такого учасника. 3. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, надано довідку про Учасника (файл «3.5. Довідка про учасника»), однак, в порушення вимог тендерної документації така довідка не містить інформації про поштову адресу Учасника та про статус платника податку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, а саме: 1) повна назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) код ЄДРПОУ, статус платника податку. 4. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, не надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Надане свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість не є Витягом з реєстру платників податку на додану вартість Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 9 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника; 5. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, надано чорно-білу копію документу «Сертифікат відповідності» (Ф 07. При 20-1) та Паспорт якості № 05450501/24-0024/1381 від 10 грудня 2024 року, без належного завірення, в порушення вимог п.24 Додатку 2 до тендерної документації Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 24 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: «Сертифікат відповідності» (Ф 07. При 20-1) та Паспорт якості № 05450501/24-0024/1381 від 10 грудня 2024 року з дотриманням вимог п.24 Додатку 2 до тендерної документації (Якщо учасником завантажується в електронну систему закупівель кольорова скан-копія з оригіналу документа то така скан-копія не потребує завірення учасником, якщо ж учасник завантажує чорно-білу скан-копію документа або скан-копію з ксерокопії документа (надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо), то такі документи мають бути засвідчені (кожен документ окремо) власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) та містити «Згідно з оригіналом»/«Копія вірна» або такі документи мають бути засвідчені відповідно до вимог підпункту 24.1 Додатку 2 до тендерної документації)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.