Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 491 333,33 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 456,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Чернівціводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03361780 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vodokanal.cv.ua |
| Контактна особа: | Олеся Дудник |
| Телефон: | +380372547559 |
| E-mail: | cernivcivodokanal@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58023, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. Комунальників, 5 |
1 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 36 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен «Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування». Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «1.2 Наявність обладнання, МТБ та технологій\Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf», в якому зазначив про наявність у ТОВ ІАЦ «Зеніт» офісу, комп’ютерного обладнання, телекомунікаційного обладнання з резервними каналами доступу до мережі, серверного обладнання та ліцензійного програмного забезпечення, програмного забезпечення (операційної системи), програмної системи від кібератак, електрогенератора. При цьому не вказавши кількість та правову підставу володіння. Надати протягом 24 годин наступне: Виконати в повному обсязі вимоги підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, а саме «Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування». 2) Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл: «3 Інф. про техн. якісні кільк. характеристики предмета закупівлі\5 Лист про надання онлайн консультацій.pdf», в якому зазначив перелік контактних номерів телефонів, електронної пошти для забезпечення права на отримання консультації, рекомендацій в робочі дні з 08:00 по 16:00 години. Також учасник на виконання пункту 4.9. Розділу IV Додатку 1 тендерної документації надав лист-згоду з проєктом договору, який викладений в Додатку 3 тендерної документації (файл «4 Інші документи\8 Лист-згода з проєктом Договору.pdf»). Згідно з підпунктом 2.4. пункту 2 проєкту Договору (Додаток 3 тендерної документації) – «2.4. Для вирішення питань, що можуть виникнути під час виконання цього Договору, Замовник (працівники Замовника) має (мають) право в робочі дні з 08:30 по 17:00 години звертатись до Виконавця через засоби зв’язку визначені Договором за наданням відповідних консультацій, рекомендацій тощо.». Надати протягом 24 годин наступне: Підтвердити/спростувати надані Учасником у складі тендерної пропозиції файл: «3 Інф. про техн. якісні кільк. характеристики предмета закупівлі\5 Лист про надання онлайн консультацій.pdf»» та файл: «4 Інші документи\8 Лист-згода з проєктом Договору.pdf».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.