Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 264 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРБОТА" НОВОСЕЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 31908713 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Сенько |
| Телефон: | +380665956483 |
| E-mail: | kpturbota@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 38732, Україна, Полтавська область,с. Новоселівка, провулок Підлісний, буд. 6 |
2 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації. 1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист щодо повноважень посадових осіб від 10.07.2025 року №10072025-5, в кому не зазначено інформації про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформаці (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю. 2. Виявлені невідповідності: у формі «Пропозиція» у таблиці 1 не зазначено інформації про уповноважену особу учасника; в таблиці 3 учасником зазначено значення «ПДВ» - 20%, яке визначено у розмірі 0,00 грн. та значення «вартість пропозиції з ПДВ» - 264000,00 грн., яке співпадає із зазначеним значенням «вартість пропозиції за найменуванням, грн, без ПДВ» (264000,00 грн.); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 додатку 1 до тендерної документації та умови надання інформації згідно до форми «Пропозиція» у додатку 7 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму «Пропозиція» (згідно до встановленої форми у додатку 7 до тендерної документації), в якій зазначено інформації про уповноважену особу учасника; не буде відображено ставку податку ПДВ; в комірках "вартість пропозиції без ПДВ", "ПДВ" та "вартість пропозиції з ПДВ" буде зазначатись значенні, які передбачені пунктами * та *** в розділі "Примітки" Додатку 7 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.