Період оскарження умов закупівлі - по 04-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 298 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 980 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03343947 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://korvdk.com.ua/contact.php |
| Контактна особа: | Ірина Ареф'єва |
| Телефон: | +380962255190 |
| E-mail: | vodakorosten@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,місто Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО будинок 67 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей - невідповідність встановленим замовником на підтвердження права підпису тендерної пропозиції. - невідповідність встановленим замовником в документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі згідно п.п. 4.1.7. п.3 Додатку 1,2 Тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності : - відповідно пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації та пункту 4.5. Додатку 1 Тендерної документації вимагалось: п.4.5. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл від 04 квітня 2025 12:11Електронний підпис, де міститься електронний підпис Моренко Андрія Олександровича, разом з тим даний електронний підпис незахищений, що не відповідає вимогам в цій частині. - відповідно п.п. 4.1.7. п.3 Додатку 1,2 Тендерної документації та вимагалось: п.п. 4.1.7. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, на що Учасник надає підписану та завірену печаткою Учасника довідку (лист) в довільній формі про згоду застосувати заходи з екологічної безпеки і захисту довкілля. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл 04 квітня 2025 12:09 «гарантійний лист захисту довкілля.pdf» де міститься лист від 01.04.2025 року № 08/16 в якому Учасник гарантує, що технічні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів з екологічної безпеки і захисту довкілля, разом з тим Учасник повинен надати підтвердження інформації про застосування заходів із захисту довкілля і згоду застосувати заходи з екологічної безпеки і захисту довкілля. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : 1. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, на що Учасник надає підписану та завірену печаткою Учасника довідку (лист) в довільній формі про згоду застосувати заходи з екологічної безпеки і захисту довкілля. Просимо виправити невідповідність та надати відповідні документи згідно Додатку 1,2 Тендерної документації . Увага! Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.