Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Поставка товару проводиться згідно заявок Замовника по закладах. Поставка товару здійснюється дрібнити партіями два рази на тиждень у кількості та асортименті згідно заявок Замовника та графіку поставки, а саме до 14:00 год. (крім вихідних та святкових днів) та передається уповноваженому представнику. Строк поставки – до 31.12.2025 року. Кожна партія товару поставляється з документами, що підтверджують їх якість та безпеку (посвідчення /декларація виробника про якість, санітарно-гігієнічні висновки тощо). Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, має санітарний паспорт. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. У разі отримання Замовником неякісного товару та недотримання технічних вимог даний товар підлягає негайному поверненню та заміни протягом одного дня транспортом Постачальника за його рахунок.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 196 700 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КАРАПЧІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04417091 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лариса Алергуш |
Телефон: | +380956981466 |
E-mail: | gliboka@ukr.net |
Місцезнаходження: | 60421, Україна, Чернівецька область,с.Йорданешти, вул.Головна,62 Б |
0 |