Закупівлю оголошено - 09-01-2025, 18:37. Дата останніх змін - 09-01-2025, 18:37

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494... Державна закупівля - UA-2025-01-09-010329-a Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494 від замовника Державна установа "Територіальне медичне об'єднання МВС України по Чернівецькій області" від 1/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-09-010329-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-09-013968-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-01-2025, 18:37
по 14-01-2025, 11:00

Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника на підставі заявок Замовника, протягом одного дня з дати погодження заявки, у робочі дні до 16.00 год, за адресою Замовника: 58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 228. Термін поставки товару до 31.12.2025 року

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
11259
11 259 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Територіальне медичне об'єднання МВС України по Чернівецькій області"
ЄДРПОУ:08734606 Досьє YouControl
Контактна особа:Бзовик Людмила Іванівна
Телефон:+380979491046
E-mail:bzov31@gmail.com
Місцезнаходження:
58013, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вул Героїв Майдану 228
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494

206
кілограм
58013 , Україна , Чернівецька область , Чернівці , вул Героїв Майдану 228 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид сушених фруктівсуміш сухофруктівАктивна09-01-2025, 18:29
Відповідність ДСТУДСТУ 8494Активна09-01-2025, 18:29
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 18:37:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 18:29:55
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує товар після поставки конкретної партії товару протягом 10 календарних днів з дня отримання від Постачальника накладної оформленої відповідно до замовлення, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника на підставі заявок Замовника, протягом одного дня з дати погодження заявки, у робочі дні до 16.00 год, за адресою Замовника: 58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 228. Термін поставки товару до 31.12.2025 року
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ