| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 525 846,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 258,46 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
| ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://charz.com.ua |
| Контактна особа: | Відділ закупівель |
| Телефон: | 380952492851 |
| E-mail: | tender005@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час розгляду вимоги Учасника про усунення порушення від 11.07.2024 та повторного розгляду документів, поданих Учасником станом на 05.07.2024, 14 год. 20 хв. після виправлення невідповідностей протягом наданих 24 годин згідно з виставленою Організатором відповідною вимогою, виявлено відповідність пропозиції Учасника вимогам, сформульованим у редакції, зазначеній у п.1.2. Додатку 1 до Конкурсної документації. Враховуючи зазначене, задовільняємо вимогу Учасника про усунення порушення від 11.07.2024 та повертаємо розгляд пропозиції Учасника на етап кваліфікації. Рішення: 1. Задовільнити вимогу Учасника про усунення порушення від 11.07.2024 та повернути розгляд його пропозиції на етап кваліфікації. 2. Оприлюднити інформацію про задоволення вищезгаданої вимоги Учасника в електронній системі закупівель «Prozorro» в установленому порядку. 3. Відповідно до п.5 Додатку 1 до Конкурсної документації, направити на електронну пошту Учасника форму Анкети постачальника для проходження ним перевірки щодо антикорупційної діяльності. Відповідальна особа Організатора конкурсу UA-2024-06-21-009905-а
Шановний Учаснику! За результатами проведеного конкурсу Страхові послуги (послуги щодо добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров’я) працівників підприємства) (UA-2024-06-21-009905-а), на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, направляємо вимогу про усунення встановлених невідповідностей у Вашій Конкурсній пропозиції, а саме: - відповідно до п.1.2. Додатку 1 до Конкурсної документації, Учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів, зазначених у поданій формі 1 (п. 1.1 Додатку 1 до Конкурсної документації) у вигляді листів - відгуків чи видаткових накладних, однак таке підтвердження надано лише для одного договору; - відповідно до п.1.6. Додатку 1 до Конкурсної документації, Учасник повинен надати копії дипломів про вищу медичну освіту працівників, зазначених у поданій формі 2, чого не зроблено. Крім цього, конкурсно-цінова пропозиція повинна бути оновлена відповідно до результатів аукціону. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження оновлених документів у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження цієї вимоги. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозиція Вашої компанії буде відхилена згідно з п.3 Розділу 5 конкурсної документації. З повагою, Відділ закупівель +380 (095) 249-28-51
Шановний Учаснику! За результатами проведеного конкурсу Страхові послуги (послуги щодо добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров’я) працівників підприємства) (UA-2024-06-21-009905-а), на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, направляємо вимогу про усунення встановлених невідповідностей у Вашій Конкурсній пропозиції, а саме: - відповідно до п.1.2. Додатку 1 до Конкурсної документації, Учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів, зазначених у поданій формі 1 (п. 1.1 Додатку 1 до Конкурсної документації) – у вигляді листів - відгуків чи актів наданих послуг. Однак, листи-відгуки, які надав Учасник, датовані до закінчення строку дії договорів, наведених у вищезгаданій формі 1, а тому не можуть бути підтвердженнями успішного виконання ще незавершених договорів. - відповідно до п.1.4. Додатку 1 до Конкурсної документації, Учасник повинен надати довідку (лист) в довільній формі про наявність спеціалізованого програмного забезпечення, що дозволяє Застрахованій особі створювати особистий кабінет, чого не зроблено. Крім цього, конкурсно-цінова пропозиція повинна бути оновлена відповідно до результатів аукціону. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження оновлених документів у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження цієї вимоги. У разі, якщо встановлені невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозиція Вашої компанії буде відхилена згідно з п.3 Розділу 5 конкурсної документації. З повагою, Відділ закупівель +380 (095) 249-28-51
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.