Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 536 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 360 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 04052554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Орлова |
| Телефон: | +380966700463 |
| E-mail: | zakupivli@trnvk.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Антона Ігнатченка, буд. 1а |
3 |
Під час розгляду документів учасника відкритих торгів з особливостями було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. У довідці, яка складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності) не міститься пункту д) інформація про найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю відповідно до п. 4 Додатку 2 Тендерної документації; 2. У листах-згодах для всіх фізичних осіб, персональні дані яких надаються в тендерній документації (керівного складу, працівників, робітників, інших фізичних осіб), а саме: лист-згода Доценка Д.С. та Гладира Р.В. не вказано ідентифікатор закупівлі згідно з встановленим зразком п. 5 Додатку 2 Тендерної документації, а також у листах-згодах Доценка Д.С. та Гладира Р.В, Лісовської Л.В прописано рядок «Лілії Орловій», що відсутній у встановленому зразку п. 5 Додатку 2 Тендерної документації. 3. Надано довідку з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації, яка датована раніше дня оприлюднення оголошення закупівлі. 4. Не надано діючий договір на вивіз сміття на 2025 відповідно до пункту 22 Додатку 2 Тендерної документації. 5. У довідці «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не вказано ПІБ робітників, згідно п. 2 Додатку 3 Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: довідку відомостей про учасника з пунктом «д», листи – згоди про надання персональних даних з вказаним ідентифікатором закупівлі та відсутнім рядком «Лілії Орловій», довідку з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN датовану не раніше дня оприлюднення оголошення закупівлі, діючий договір на вивіз сміття на 2025 рік, виправлену довідку «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з вказаним ПІБ робітників, згідно п. 2 Додатку 3 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.