Закупівлю оголошено - 11-07-2025, 13:10. Дата останніх змін - 31-07-2025, 13:47

Капуста білоголова свіжа

Капуста білоголова свіжа... Державна закупівля - UA-2025-07-11-005830-a Капуста білоголова свіжа від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3008 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 7/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-11-005830-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-07-2025, 13:10
по 17-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 00:00
по 21-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-07-2025, 12:46
по 21-07-2025, 13:09

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
480000
480 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:4 800 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3008 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08803572 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Коваль
Телефон:+380671440246
E-mail:s.koval@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капуста білоголова свіжа
480 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-07-2025, 12:46
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капуста білоголова свіжа

24 000
кілограм
21000 Україна Вінницька область
по 30-08-2025
03221410-3
Капуста качанна


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Жиров Артем Володимирович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-07-2025 по 02-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харківський р-н, село Мовчани, вулиця Мовчанівська, будинок 51, 62490, ЖИРОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Остаточна пропозиція:
480 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
480 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-07-2025, 14:07

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-07-25, 12:35:27
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до п.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення), учасникам в складі пропозиції необхідно надати: 1.1. скановану копію сертифікату (не менше ніж на одного працівника учасника) про проходження навчання щодо застосування системи управління безпечністю харчових продуктів стосовно вимог стандарту ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) (в складі пропозиції Учасником не надано); 1.2. скановану копію звіту про аудит системи управління виданий у 2024 році (в складі пропозиції не надано) ; 1.3. скановану копію акту санітарно-гігієнічного обстеження об’єкта за формою № 315/0, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000 року (зі змінами згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.07.2007 р. N 399), виданого компетентним органом, виданий не раніше 2023 року (в складі пропозиції Учасником не надано); 1.4. скановану копію договору оренди транспортних засобів або документи на право власності (в складі пропозиції Учасником не надано); 1.5. довідка про санітарну обробку транспортних засобів (кожних 10 днів) (в складі пропозиції Учасником не надано). 2). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. скановану копію сертифікату (не менше ніж на одного працівника учасника) про проходження навчання щодо застосування системи управління безпечністю харчових продуктів стосовно вимог стандарту ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018); 2.2. скановану копію звіту про аудит системи управління виданий у 2024 році; 2.3. скановану копію акту санітарно-гігієнічного обстеження об’єкта за формою № 315/0, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000 року (зі змінами згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.07.2007 р. N 399), виданого компетентним органом, виданий не раніше 2023 року; 2.4. скановану копію договору оренди транспортних засобів або документи на право власності; 2.5.довідка про санітарну обробку транспортних засобів (кожних 10 днів).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-07-25, 12:35:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-11-005830-a-b1
Номер договору:
160/ПС
Дата підписання договору:
29-07-2025, 16:00
Строк дії договору:
з 29-07-2025 по 31-12-2025
480 000 UAH
Ціна договору
480 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 29-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, місто Вінниця, вулиця Гонти, будинок 96А, 21011, ВІкторія Петрова
Остаточна пропозиція:
479 520 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
479 520 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-07-25, 15:31:32
24

Відповідно до п.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення), учасникам в складі пропозиції необхідно надати: 1.1. скановану копію акту санітарно-гігієнічного обстеження об’єкта за формою № 315/0, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000 року (зі змінами згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.07.2007 р. N 399), виданого компетентним органом, виданий не раніше 2023 року (в складі пропозиції Учасником не надано); 1.2. скановану копію медичної книжки водія (в складі пропозиції надано скановану копію медичної книжки без фото працівника); 1.3. скановану копію технічного паспорта на транспортний(ні) засіб(би) (в складі пропозиції надано копію технічного паспорта на 1 автомобіль д/н AB 2423 EO , а в довідці з переліком автомобілів зазначено 2 автомобілі); 1.4. скановану копію санітарного паспорта на транспортний(ні) засіб(би) (в складі пропозиції Учасником не надано); 1.5. сканований акт здачі - прийняття робіт з дезінфекції транспортних засобів (в складі пропозиції Учасником надано акт прийому-передачі наданих послуг дезінфекції 1 транспортного засобу - д/н AB 2423 EO); 1.6. довідка про санітарну обробку транспортних засобів (кожних 10 днів) (в складі пропозиції Учасником не надано); 1.7. на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару за кодом класифікатора ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці (в складі пропозиції Учасником не надано копії договору, зазначеного в довідці). 1.8. Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: 1.8.1. Сканований оригінал довідки з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. У випадку, коли транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику - зазначити таку інформацію в довідці та надати, скановані оригінали або засвідчені, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копії Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику (в складі пропозиції Учасником надано довідку, в якій зазначено 2 автомобілі – д/н AB 2423 EO (оренда), д/н AB 8723 IK (оренда), договір оренди наданий на автомобіль д/н AB 2423 EO); 1.8.2 Сканований оригінал атестату про контроль нормованих характеристик випробувального обладнання та протоколу до цього атестату, видані не раніше травня 2025 року: на фургон рефрижератор; на кліматичну камеру для зберігання харчових продуктів, яка знаходиться за адресою, визначеною учасником, як складське приміщення для зберігання харчових продуктів (в складі пропозиції Учасником не надано зазначених документів) 1.8.3 Сканований оригінал сертифікату калібрування на вимірювач-регулятор до холодильної установки, встановлений на автомобілі. Сертифікати калібрування повинні бути видані акредитованою лабораторією, на підтвердження цього учасник повинен надати оригінал атестату про акредитацію лабораторії, яка проводила контроль нормованих характеристик випробувального обладнання (в складі пропозиції Учасником не надано). 1.8.4 Сканований оригінал документу про проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту (акт прийому-передачі наданих послуг (виконаних робіт)) та документа щодо проведення контролю з виявлення бактеріологічного забруднення (змивів з автотранспорту), які засвідчують здійснення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту та контролю з виявлення бактеріологічного забруднення не раніше двомісячної давнини відносно дати підписання договору (в складі пропозиції Учасником надано акт прийому-передачі наданих послуг дезінфекції 1 транспортного засобу - д/н AB 2423 EO, протокол випробувань (змиви з поверхонь), датований 28.02.2025). 1.8.5. Сканований оригінал протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного засобу, що буде використовуватися при постачанні предмету закупівлі, виданого не раніше 2025 року (в складі пропозиції Учасником надано протокол радіаційного контролю на 1 транспортний засіб - д/н AB 2423 EO). 1.8.6 Сканований оригінал Декларації виробника, або сертифікату якості на запропонований товар. Документ повинен містити інформацію про назву товару, кількість кілограмів, наявність ГМО, відповідність ДСТУ, ТУ, ТУ У або інших стандартів України (в складі пропозиції Учасником надано декларацію виробника, яка не містить інформацію про наяність/відсутність ГМО). 1.8.7 Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (в складі пропозиції Учасником надано протокол на 1 транспортний засіб - д/н AB 2423 EO). 1.8.8. Сканований оригінал документ що підтверджує результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП (персоналу який буде залучений до поставки товару), що виданий не більше тридцятиденної давнини від дати оголошення запиту пропозицій постачальників та не пізніше укладання договору про закупівлю (в складі пропозиції Учасником не надано). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. скановану копію акту санітарно-гігієнічного обстеження об’єкта за формою № 315/0, складеного згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України №160 від 11.07.2000 року (зі змінами згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.07.2007 р. N 399), виданого компетентним органом, виданий не раніше 2023 року; 2.2. скановану копію медичної книжки водія; 2.3. скановану копію технічного паспорта на транспортний(ні) засіб(би) (крім тих, які подані у складі пропозиції); 2.4. скановану копію санітарного паспорта на транспортний(ні) засіб(би); 2.5. сканований акт здачі - прийняття робіт з дезінфекції транспортних засобів (крім тих, які подані у складі пропозиції); 2.6. довідка про санітарну обробку транспортних засобів (кожних 10 днів); 2.7. сканована копія не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці; 2.8. сканована копія договору оренди або договору про надання транспортних послуг Учаснику (крім тих, які подані у складі пропозиції); 2.9. сканований оригінал атестату про контроль нормованих характеристик випробувального обладнання та протоколу до цього атестату, видані не раніше травня 2025 року: на фургон рефрижератор; на кліматичну камеру для зберігання харчових продуктів, яка знаходиться за адресою, визначеною учасником, як складське приміщення для зберігання харчових продуктів; 2.10. сканований оригінал сертифікату калібрування на вимірювач-регулятор до холодильної установки, встановлений на автомобілі. Сертифікати калібрування повинні бути видані акредитованою лабораторією, на підтвердження цього учасник повинен надати оригінал атестату про акредитацію лабораторії, яка проводила контроль нормованих характеристик випробувального обладнання; 2.11. сканований оригінал документу про проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту (акт прийому-передачі наданих послуг (виконаних робіт)) та документа щодо проведення контролю з виявлення бактеріологічного забруднення (змивів з автотранспорту), які засвідчують здійснення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту та контролю з виявлення бактеріологічного забруднення не раніше двомісячної давнини відносно дати підписання договору (крім тих, які подані у складі пропозиції); 2.12. Сканований оригінал протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного засобу, що буде використовуватися при постачанні предмету закупівлі, виданого не раніше 2025 року (крім тих, які подані у складі пропозиції); 2.13. Сканований оригінал Декларації виробника, або сертифікату якості на запропонований товар. Документ повинен містити інформацію про назву товару, кількість кілограмів, наявність ГМО, відповідність ДСТУ, ТУ, ТУ У або інших стандартів України; 2.14. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (крім тих, які подані у складі пропозиції). 2.15. Сканований оригінал документ що підтверджує результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП (персоналу який буде залучений до поставки товару), що виданий не більше тридцятиденної давнини від дати оголошення запиту пропозицій постачальників та не пізніше укладання договору про закупівлю.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-07-25, 15:31:32

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
479 520 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
479 520 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-07-2025, 08:51:51
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Жиров Артем Володимирович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
480 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
480 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-07-2025, 15:34:21
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 13:25:08
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 13:10:35
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:11-07-2025, 13:10:35
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ