Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2025, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 26 124 272,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 130 600 UAH |
| Замовник: | Управління ЖКГ міськвиконкому |
| ЄДРПОУ: | 26279382 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шукан Наталія Анатоліївна |
| Телефон: | +380414296368 |
| E-mail: | shukannatalia84@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,Коростень, вул. Грушевського, буд. 22 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель сталась технічна помилка, а саме не застосовано відмітку в полі "Електронний аукціон увімкнено". Через відсутність обгрунтування проведення процедури закупівлі без застосування аукціону та неможливість виправити вищевказану помилку, було прийнято рішення відмінити відкриті торги на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-01-2025, 18:00 по 25-01-2025, 00:00
Документи: