Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 280 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02000334 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Бершов |
| Телефон: | +380952592929 |
| E-mail: | smdkl_layer@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область,місто Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 28 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Відповідно пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено: «На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.» У довідці №25/06-75 від 10 червня 2025 року зазначено: - договір № 18 про надання послуг зберігання ТМЦ та додаткових послуг від 20 грудня 2024 року на складське приміщення; - договір оренди (найму) нежитлових пріщень № 1-0125 від 01 січня 2025 року на офісне приміщення: - договір № 01/01 про надання послуг перевезення вантажу від 02 січня 2025 року на автотранспорт. Однак документальне підтвердження про наявність вказаних договорів відсутнє. Надати документальне підтвердження договорів, зазначених в довідці. 2. Відповідно пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.» У довідці №25/06-57 від 10 червня 2025 року зазначено: - наказ № 80К від 01.02.2012 р. на призначення на посаду бухгалтера Полішко Інни Григорівни; - наказ № 4-3012/22 від 30.12.2022 р. на призначення на посаду заступника директора з інженерно-технічних питань Глевича Юрія Миколайовича; Однак документальне підтвердження, а саме накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори, відсутнє. Надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори працівників, зазначених в довідці. Завантажте будь-ласка документи, які вказано у вимозі, в строки відповідно до чинного законодавства, щоб замовник мав змогу якісно та неупередженого розглянути Вашу тендерну пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.