Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 51 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 518 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
| ЄДРПОУ: | 26622590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Гребінюк |
| Телефон: | +380542617323 |
| E-mail: | kev_sumy_zakup_4@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Вимога про усунення порушення Створено: 05.08.25, 14:10 Діє до: 06.08.25, 14:10 Опис: Вимога про усунення порушення Створено: 05.08.25, 14:10 Діє до: 06.08.25, 14:10 Опис: ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) від 05.08.2025року № 299 м. Суми Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами 2. Про затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (далі — Закупівля). 3. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-28-003807-а Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості),. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей Відповідно тендерної документації розділ 3 1. інструкція з підготовки тендерної пропозиції додаток № 3 Скан-копія проєкту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні; Скан- копія учасником надана, але незавірена печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору. 2. На підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для забезпечення поставки товару, визначеного у технічній специфікації, учасник має надати довідку за формою Таблиці 1. (надати копії договори оренди). 3. Додати оновлений Додаток № 2 до ТД, та оновлену порівняльну таблицю. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 Постанови Кабінет Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, Для усунення вище зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документів, які будуть відповідати вимогам визначеним в ТД до закупівлі для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей . ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталя ГРЕБІНЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.