| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 348 796 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 743,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
| ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://charz.com.ua |
| Контактна особа: | 030 Відділ закупівель |
| Телефон: | 380996641997 |
| E-mail: | tender030@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | 63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
1 |
Шановний Учаснику, ТОВ"ЕВОКОМ.ЮА". За результатами Конкурсу UA-2025-04-10-011066-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Вашим підприємством, як учасником, до електронної системи закупівель «Prozorro» ВЗАГАЛІ НЕ ЗАВАНТАЖЕНО ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ своєї пропозиції, у зв’язку з чим, наше підприємство як Замовник вказаних торгів позбавлене будь-якої змоги об’єктивно кваліфікувати вас як учасника. Уважно ознайомтеся з вимогами конкурсної документації та умовами проекту договору! Оскільки, надання 24-х годинного періоду на усунення недоліків двічі або ж іншого періоду на усунення недоліків для учасників, Замовником не передбачено, а у випадку невиконання вказаної вимоги, Ваше підприємство – як учасника даних конкурсних торгів буде дискваліфіковано як такого, чия конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття конкурсних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей З огляду на викладене вище, ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2024 років. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). 2. На підтвердження фінансової спроможності Учасник повинен надати: 1) ЯкщоУчасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 2 Додатку 2 Конкурсної документації; 2) ЯкщоУчасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) ЯкщоУчасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. 3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3 до Конкурсної документації) та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації. 4. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: 1) для юридичних осіб-резидентів: - Наказ або рішення засновників про призначення керівника; - Довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник). 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - Нерезидент України може доручити підготовку, оформлення та розміщення його Конкурсної документації на майданчику «Prozorro» своєму представнику – юридичній або фізичній особі – резиденту України у разі, якщо він сам (Виробник) має намір приймати участь у торгах. У такому випадку він надає своєму представнику документ, що підтверджує повноваження представника в Україні тільки в частині підготовки, оформлення та розміщення Конкурсної документації Учасника-нерезидента на майданчику «Prozorro». Всі документи конкурсної пропозиції в такому випадку подаються за підписом та від імені Учасника-нерезидента. 3) для фізичних осіб-підприємців: - для фізичної особи – підприємця, яка від свого імені власноруч підписує документи пропозиції - подання документального підтвердження таких повноважень не вимагається. 5. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5. ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender030@ukroboronprom.com після завершення аукціону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.