Закупівлю оголошено - 26-06-2025, 15:54. Дата останніх змін - 03-07-2025, 15:18

Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби: Булочка для бургера; Рогалик, з повидлом

Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби: Булочка для бургера; Рогалик, з повидлом... Державна закупівля - UA-2025-06-26-009959-a Код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби: Булочка для бургера; Рогалик, з повидлом від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради від 6/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-26-009959-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-26-010200-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-06-2025, 15:54
по 01-07-2025, 11:00

Булочка для бургера -100 г - 2400 шт. Рогалик з повидлом - 100 г - 4800 шт. Вимоги до поставки товару. - строк (термін) поставки товару: до 31 грудня 2025року. - товар, закупівля якого передбачена цією закупівлею, має постачатися партіями у кількості та асортименті відповідно до замовлення, яке здійснюється уповноваженими особами замовника; - товар повинен постачатися щоденно до 08:00 год. ранку - дозволяється у суботу виконувати постачання і для неділі; - у замовленні визначаються найменування і обсяги поставки кожної окремої партії товару, а також дата і час, коли товар має бути поставлений замовнику; - кожна партія повинна супроводжуватися документом, який засвідчує якість товару встановленого законодавством зразка відповідно до специфіки товару; - термін придатності товару на момент його отримання повинен складати не менше ніж 80% від загального строку зберігання відповідного товару; - товар повинен постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, у тому числі щодо сумісності продуктів харчування; - транспорт, який буде використовуватися для поставки товару, повинен проходити санітарну обробку, якщо таке вимагається чинним законодавством України; - водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені спеціальним одягом, якщо таке вимагається чинним законодавством України.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
66158.4
66 158,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
ЄДРПОУ:01992156 Досьє YouControl
Контактна особа:Каріна Шемейко
Телефон:+380668222064
E-mail:zakupkikarina@gmail.com
Місцезнаходження:
88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Булочка для бургера

240
кілограм
88000 , Україна , Закарпатська область , м.Ужгород , вул. Капушанська, буд. 22 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Видбулочка для бургераАктивна26-06-2025, 15:46
Начинкабез начинкиАктивна26-06-2025, 15:46
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рогалик, з повидлом

480
кілограм
88000 , Україна , Закарпатська область , м.Ужгород , вул. Капушанська, буд. 22 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидрогаликАктивна26-06-2025, 15:46
НачинкаповидлоАктивна26-06-2025, 15:46
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 15:54:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 15:46:35
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів з дня отримання товару Замовником
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП Кузик ІВ   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Закарпатська область, Берегове, м.Берегове, вул. В.Гуци56/39, 90202, Кузик Ірина Валер’ївна
          Остаточна пропозиція:
          66 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          01-07-2025, 11:26
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-06-26-009959-a-b1
          Номер договору:
          170-ВС
          Дата підписання договору:
          03-07-2025, 15:04
          Строк дії договору:
          з 03-07-2025 по 31-12-2025
          66 000 UAH
          Ціна договору
          66 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Кузик ІВ   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          66 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          30-06-2025, 17:17:20
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ