Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 917 227 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 74 586,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 74 586,14 UAH |
| Замовник: | Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Перечинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41625530 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Ердик |
| Телефон: | +380508398851 |
| E-mail: | natalja.erdyk74@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89200, Україна, Закарпатська область,Перечинський р-н., м. Перечин, вул. Ужанська, буд. 19 Б |
4 |
Встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна корпорація «РСГ» наявні документи, у яких містяться невідповідності, а також невідповідності вимогам тендерної документації. Так, учасником у складі тендерної пропозиції подано файл «Календарний графік виконання робіт.PDF», в якому роботи по І черзі будівництва ( всього 3 комплекси робіт) віднесені на 2025 рік , а 3 комплекси робіт по І черзі та 2 комплекси робіт по ІІ черзі – на 2026 рік, без зазначення конкретних дат їх початку та закінчення. Водночас, у примітці до Додатку 2 до проекту договору підряду (Додаток 6 до тендерної документації) вказано, що Додаток 2 Календарний графік виконання робіт розробляється учасником самостійно відповідно до його пропозиції та вимог законодавства, зокрема положень п. 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 (зі змінами), та надається у складі тендерної пропозиції Учасника. У свою чергу, пунктом 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 (зі змінами), передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Таким чином, у поданому учасником календарному графіку виконання робіт наявні невідповідності вимогам тендерної документації. Окрім того, у графі 4 довідки про наявність матеріально-технічної бази за формою, визначеною Додатком № 7 до тендерної документації, передбачено вказати термін експлуатації машин, механізмів, обладнання тощо. Водночас, у поданій учасником довідці від 21.04.2025 № 02 (файл «Довідка обладнання.PDF»), не у всіх позиціях машин/обладнання вказано термін його експлуатації, а саме: у позиціях під номерами 25 та 28 не вказано термін експлуатації машин/механізмів. Також, як передбачено абзацом 4 підпункту 1.1. пункту 1. «Кваліфікаційні критерії» розділу І «Документи / інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації, якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Водночас, у вищезазначеній поданій учасником довідці про наявність матеріально-технічної бази від 21.04.2025 № 02 (файл «Довідка обладнання.PDF») у позиціях під номерами 26-28 вказані механізми/устаткування, які в учасника наявні на підставі договору оренди від 08.05.2024 № 08/05-24 з ФОП Синявським Н.Б. У складі тендерної пропозиції учасником також подано скан-копію договору № 08/05-24 від 08.05.2025 року оренди транспортного засобу – автомобіля вантажного бортового (з краном-маніпулятором) DAF CF 75/310 з актом приймання передачі цієї одиниці транспортного засобу від 08.05.2025, а також додатковою угодою до цього договору № 1 від 30.10.2024 року, якою доповнено перелік найменувань обладнання, що передається в оренду, ще 8 одиницями, серед яких: пересувна електростанція Dnipro-M GX-30 потужністю 2 кВт, трамбівка моторна BIEDRONKA RW 9515DR, Honda GX160 та бункер бетонної маси (бадді місткість 2м3), що зазначені у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Проте, до договору оренди не додано акту про приймання – передачу вказаних одиниць обладнання. Необхідно вказати, що у пункті 1.7 договору оренди від 08.05.2024 № 08/05-24 вказано, що предмет оренди вважається переданим в оренду з моменту підписання акта приймання передачі. Таким чином, у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції акту приймання-передачі додаткових одиниць техніки за додатковою угодою № 1 від 30.10.2024 до договору оренди від 08.05.2024 № 08/05-24, учасником не підтверджено наявність орендованого майна у кількості 3-х одиниць, що включено до довідки про наявність матеріально-технічної бази (позиції під номерами 26-28). Такі невідповідності в інформації та/або документах можуть розглядатись як невідповідності/помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, ТОВ «Будівельна корпорація «РСГ» належить повідомити про зазначені невідповідності та висунути через електронну систему закупівель вимогу про усунення невідповідностей шляхом подання у встановлений чинним законодавством про публічні закупівлі строк: - календарного графіку виконання робіт, оформленого відповідно до положень п. 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 (зі змінами); - довідки з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання робіт за Договором про закупівлю (за встановленою Додатком № 7 до тендерної документації формою), з належною та достовірною інформацією) а також належних документів, що підтверджують передачу учаснику в оренду обладнання/техніки/машин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.