Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 213 217,56 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 132,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМЕНІ В.І.ЛИТВИНЕНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02011516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Вільхова |
| Телефон: | 380968173369 |
| E-mail: | vilkhova72@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 39602, Україна, Полтавська область,Кременчук, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНА ГІРКА, будинок 41 |
2 |
Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: Згідно з пп. 1.1.1. п. 1.1. розділу 1 учасник має надати: «довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є надання послуг подібних визначеним у технічному завданні додатку 2 тендерної документації ». 2). Згідно з пп. 1.1.2. п. 1.1 розділу 1 учасник має надати «не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатками, що є невід’ємною частиною договору та специфікаціями до договору);» Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и та на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, а саме: передбачених умовами такого договору оформлених відповідним чином актів здачі-приймання послуг. У складі своєї пропозиції учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронний сервіс і протипожежний захист» (далі – Учасник) надав Довідку про виконання аналогічного договору від 12.06.2025р №12/06/25-01 (далі – Довідка), в якій зазначив суму виконаного договору 54170,00 грн з ПДВ . Своєю чергою до Довідки Учасником надано аналогічний договір №108-МПС від 03.03.2025р., з сумою договору 65004,00 грн з ПДВ та акт виконаних робіт №ЕR-399 від 10.06.2025р., на суму 65004,00 грн з ПДВ. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виконаний аналогічний договір з усіма додатками відповідно до наданої Довідки, або оновлену Довідку у відповідності до наданого договору та акту виконаних робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.