| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 99,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба |
| ЄДРПОУ: | 24980799 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hups.mil.gov.ua |
| Контактна особа: | Олена Білодід |
| Телефон: | +380972329730 |
| E-mail: | uo_hnups@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: Під час перевірки відповідності пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Комплект навчальний вогневої підготовки КНВП «Рубін-У/КЯ-2017 «Командирський ящик» код за ДК 021:2015 35740000-3 Симулятори бойових дій (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-24-011601-a), у складі пропозиції ФОП Лясота Олександр Віталійович встановлено невідповідність умовам: 1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а саме у пункті 4 розділу 9 "Вимоги умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі до учасників та спосіб їх підтвердження (сканкопії документів подавати у період подання пропозицій)" зазначено вимогу надати сканкопію паспорту та довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців. Учасник ФОП Лясота Олександр Віталійович не надав вищезазначені документи. Замовник вважає доцільним витребувати від учасника закупівлі ФОП Лясота Олександр Віталійович, пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити сканкопії паспорту та довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера). 2. Додатку1 «Пропозиція на участь у спрощеній закупівлі через систему електронних закупівель» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додаток 1). У Додатку 1 зазначено текст: «Ми, (повне найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у спрощеній закупівлі (зазначити ідентифікатор закупівлі) на закупівлю – Комплект навчальний вогневої підготовки КНВП «Рубін-У/КЯ-2017 «Командирський ящик» за кодом ДК 021:2015 35740000-3 "Симулятори бойових дій" Харківським національним університетом Повітряних Сил імені Івана Кожедуба (далі – Замовник), згідно вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника. В наданому Учасником Додатку 1 за текстом не зазначено в дужках ідентифікатор закупівлі, а саме UA-2025-07-24-011601-a. Замовник вважає доцільним витребувати від Учасника закупівлі ФОП Лясота Олександр Віталійович, пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити виправлений Додаток1. 3. Додатку2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додаток 2). У Додатку 2 зазначена вимога надати Довідку, складену Учасником у довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору (не менше одного) (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній документації) за останні 3 роки, що повинна містити наступну інформацію: найменування, адреса та робочій телефон замовника, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів, номер та дату договору (договорів), строк поставки товару; Учасник надав вищезазначену Довідку. Але, у стовбці 2 Довідки, щодо інформації по договору № 11 від 27.02.2023 року помилково вказана зайва інформація, а саме "Дата поставки товару: 07.05.2022 року", в той же час нижче прописана вірна інформація –"Дата поставки товару: 27.03.2023 року". Замовник вважає доцільним витребувати від учасника закупівлі ФОП Лясота Олександр Віталійович, пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити виправлену Довідку. Керуючись абзацом 6 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (із змінами) та пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 рок № 1178 (із змінами), замовником встановлюється вимога щодо усунення вказаних невідповідностей, виявлених у пропозиції, у термін 24 години з моменту публікації даної вимоги в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.