Закупівлю оголошено - 01-07-2025, 17:16. Дата останніх змін - 29-07-2025, 13:28

Конструкційні матеріали

Конструкційні матеріали ... Державна закупівля - UA-2025-07-01-012049-a Конструкційні матеріали від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3036 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 7/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-01-012049-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-07-2025, 17:16
по 09-07-2025, 17:05
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-07-2025, 17:05
по 16-07-2025, 17:05
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-07-2025, 15:28
по 17-07-2025, 15:51

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
612941
612 941 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 064,71 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:18 000 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3036 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23316220 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Галата
Телефон:+380639732172
E-mail:3036dnepr@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Конструкційні матеріали
612 941 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-07-2025, 15:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Труба профільна 100*100*4 мм мірна (6 м. пог.)

420
погонний метр
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
44110000-4
Конструкційні матеріали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Труба профільна 40*40*2 мм мірна (6 м. пог.)

456
погонний метр
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
44110000-4
Конструкційні матеріали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Труба профільна 40*20*2 мм мірна (6 м. пог.)

972
погонний метр
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
44110000-4
Конструкційні матеріали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Профнастил ПК Н-58, 0,5*1100*8000 мм (RAL 7024)

61
штука
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
44110000-4
Конструкційні матеріали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Профнастил ПС-18, 0,4*1200*5000 мм (RAL 7024)

45
штука
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
44110000-4
Конструкційні матеріали


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю Артденбуд   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 29-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, Московський проспект, будинок 247, 61037, Шевченко Денис Олександрович
Остаточна пропозиція:
612 934,34 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
612 934,34 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-07-2025, 12:20
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-01-012049-a-c1
Номер договору:
№590/КЕС
Дата підписання договору:
29-07-2025, 13:26
Строк дії договору:
з 29-07-2025 по 31-12-2025
612 934,34 UAH
Ціна договору
510 778,62 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-07-2025 по 25-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, Червонозаводський район, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ШПЕЙЄРА, будинок 66, 61010, Охріменко Олександр
Остаточна пропозиція:
583 149,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
583 149,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-07-25, 08:32:08
24

1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1). Пунктом 11.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено умови надання забезпечення пропозицій учасників. Учасник повинен надати, згідно з цим пунктом, забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії, зокрема: зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. 1.2). Пунктом 1 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати документи, що підтверджують правомочність на укладання договору. Також Додатком 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, в разі наявності в установчому документі певних обмежень на вчинення правочинів (за сумою, строком і т.і.), надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору (для юридичних осіб). 1.3). Пунктом 3 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати Цінову пропозицію відповідно наданої форми (Додаток 2) оформлену на фірмовому бланку (за наявності) у вигляді сканованої копії у форматі pdf або jpg. 1.4). У відповідності до вимог Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару (із обов‘язковим зазначенням номерів видаткових накладних та дат постачання товарів) та Видаткові накладні, завізовані сторонами, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці. 1.5). Згідно п.8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору (із зазначенням дати, номеру, предмета договору, контрагента з ким укладено договір, контактні дані (прізвище телефон) контрагента для перевірки інформації вказаній у довідці); Також учасник надає копію договору виконаного в повному обсязі, зазначеного в довідці та копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (акти наданих послуґ, видаткові накладні, листи відгуки від контрагентів про виконання зобов’язань, тощо). 1.6). Пунктом 12 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління щодо торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління щодо протидії корупції, яким підтверджується, що система управління щодо протидії корупції стосовно торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDТ) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему екологічного управління, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника стосовно торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікати мають бути видані органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). У разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією за останній рік. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1). Пункти 2 та 3 Гарантії № 4753-25 від 15 липня 2025 р., наданої у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" (код ЄДРПОУ 40172470) (далі - Учасник), не відповідають змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. 2.2). У складі документів пропозиції Учасника відсутній документ, що підтверджує правомочність на укладання договору (протокол, дозвіл, рішення тощо). 2.3). Форма «Пропозиція» № 14/07/25-2 від 14 липня 2025 р. не відповідає формі Додатку 2. 2.4). Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів №14/07/25-17 від 14 липня 2025р. не містить прізвища контрагента, не містить номерів видаткових накладних та дат постачання товарів. 2.5). У складі документів пропозиції Учасника відсутня копія договору виконаного в повному обсязі, зазначеного в Інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів № 14/07/25-17 від 14 липня 2025 р. 2.6). У складі документів пропозиції Учасника відсутні Видаткові накладні, завізовані сторонами, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці. 2.7). Сертифікати на систему управління якістю, на систему управління щодо протидії корупції, на систему екологічного управління не містять інформацію про торгівлю будівельними матеріалами. 2.8). Відсутня сфера акредитації ОС (ООВ). 2.9). Відсутній Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією на систему управління якістю за останній рік, оскільки на момент подачі цього сертифікату пройшов 1 рік з моменту його видачі. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628; - документ, що підтверджує правомочність на укладання договору (протокол, дозвіл, рішення тощо); - Цінову пропозицію відповідно наданої форми (Додаток 2) оформлену на фірмовому бланку (за наявності) у вигляді сканованої копії у форматі pdf або jpg; - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору (із зазначенням дати, номеру, предмета договору, контрагента з ким укладено договір, контактні дані (прізвище телефон) контрагента для перевірки інформації вказаній у довідці); - видаткові накладні, завізовані сторонами, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці; - копію договору виконаного в повному обсязі, зазначеного в довідці №14/07/25-17 від 14 липня 2025р.; - сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління щодо торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); - сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління щодо протидії корупції, яким підтверджується, що система управління щодо протидії корупції стосовно торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDТ) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; - сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему екологічного управління, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника стосовно торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - сферу акредитації ОС (ООВ); - Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією на систему управління якістю за останній рік. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-07-25, 08:32:08

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
583 149,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
583 149,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-07-2025, 15:45:13
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.94
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Замовник вимагає від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору про закупівлю. Переможець спрощеної закупівлі зобов’язується внести на визначений Замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, грошову заставу в розмірі 3 (три) відсотка від вартості договору про закупівлю в якості забезпечення виконання такого договору.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю Артденбуд   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
612 934,34 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
612 934,34 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-07-2025, 18:09:14
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.94
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Замовник вимагає від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору про закупівлю. Переможець спрощеної закупівлі зобов’язується внести на визначений Замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, грошову заставу в розмірі 3 (три) відсотка від вартості договору про закупівлю в якості забезпечення виконання такого договору.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-07-2025, 17:16:36
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 14:55:45
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 14:52:43
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено01-07-2025, 17:16:04
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 14:52:43
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено01-07-2025, 17:16:04
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 14:52:44

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Конструкційні матеріали
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Учасник повинен надати у складі пропозиції забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта. Забезпечення пропозиції згідно з умовами цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-07-2025, 17:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Конструкційні матеріали
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-07-2025, 17:16:03
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-07-2025, 17:16:03
                  Замовник вимагає від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору про закупівлю. Переможець спрощеної закупівлі зобов’язується внести на визначений Замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, грошову заставу в розмірі 3 (три) відсотка від вартості договору про закупівлю в якості забезпечення виконання такого договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 01-07-2025, 17:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Переможець спрощеної закупівлі зобов’язується внести на визначений Замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, грошову заставу в розмірі 3 (три) відсотка від вартості договору про закупівлю в якості забезпечення виконання такого договору.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ