| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 612 941 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 064,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 18 000 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3036 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23316220 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Галата |
| Телефон: | +380639732172 |
| E-mail: | 3036dnepr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1). Пунктом 11.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено умови надання забезпечення пропозицій учасників. Учасник повинен надати, згідно з цим пунктом, забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії, зокрема: зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. 1.2). Пунктом 1 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати документи, що підтверджують правомочність на укладання договору. Також Додатком 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, в разі наявності в установчому документі певних обмежень на вчинення правочинів (за сумою, строком і т.і.), надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору (для юридичних осіб). 1.3). Пунктом 3 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати Цінову пропозицію відповідно наданої форми (Додаток 2) оформлену на фірмовому бланку (за наявності) у вигляді сканованої копії у форматі pdf або jpg. 1.4). У відповідності до вимог Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару (із обов‘язковим зазначенням номерів видаткових накладних та дат постачання товарів) та Видаткові накладні, завізовані сторонами, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці. 1.5). Згідно п.8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору (із зазначенням дати, номеру, предмета договору, контрагента з ким укладено договір, контактні дані (прізвище телефон) контрагента для перевірки інформації вказаній у довідці); Також учасник надає копію договору виконаного в повному обсязі, зазначеного в довідці та копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (акти наданих послуґ, видаткові накладні, листи відгуки від контрагентів про виконання зобов’язань, тощо). 1.6). Пунктом 12 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління щодо торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління щодо протидії корупції, яким підтверджується, що система управління щодо протидії корупції стосовно торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDТ) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему екологічного управління, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника стосовно торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікати мають бути видані органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). У разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією за останній рік. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1). Пункти 2 та 3 Гарантії № 4753-25 від 15 липня 2025 р., наданої у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" (код ЄДРПОУ 40172470) (далі - Учасник), не відповідають змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. 2.2). У складі документів пропозиції Учасника відсутній документ, що підтверджує правомочність на укладання договору (протокол, дозвіл, рішення тощо). 2.3). Форма «Пропозиція» № 14/07/25-2 від 14 липня 2025 р. не відповідає формі Додатку 2. 2.4). Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів №14/07/25-17 від 14 липня 2025р. не містить прізвища контрагента, не містить номерів видаткових накладних та дат постачання товарів. 2.5). У складі документів пропозиції Учасника відсутня копія договору виконаного в повному обсязі, зазначеного в Інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів № 14/07/25-17 від 14 липня 2025 р. 2.6). У складі документів пропозиції Учасника відсутні Видаткові накладні, завізовані сторонами, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці. 2.7). Сертифікати на систему управління якістю, на систему управління щодо протидії корупції, на систему екологічного управління не містять інформацію про торгівлю будівельними матеріалами. 2.8). Відсутня сфера акредитації ОС (ООВ). 2.9). Відсутній Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією на систему управління якістю за останній рік, оскільки на момент подачі цього сертифікату пройшов 1 рік з моменту його видачі. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628; - документ, що підтверджує правомочність на укладання договору (протокол, дозвіл, рішення тощо); - Цінову пропозицію відповідно наданої форми (Додаток 2) оформлену на фірмовому бланку (за наявності) у вигляді сканованої копії у форматі pdf або jpg; - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору (із зазначенням дати, номеру, предмета договору, контрагента з ким укладено договір, контактні дані (прізвище телефон) контрагента для перевірки інформації вказаній у довідці); - видаткові накладні, завізовані сторонами, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці; - копію договору виконаного в повному обсязі, зазначеного в довідці №14/07/25-17 від 14 липня 2025р.; - сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління щодо торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); - сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління щодо протидії корупції, яким підтверджується, що система управління щодо протидії корупції стосовно торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDТ) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; - сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему екологічного управління, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника стосовно торгівлі будівельними матеріалами відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - сферу акредитації ОС (ООВ); - Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією на систему управління якістю за останній рік. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.